اجرای طرح خانه تکانی کاغذی در مدارس با نیازهای ویژه استان کردستان

سنندج(پانا) - رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از اجرای طرح خانه تکانی کاغذی در مدارس با نیازهای ویژه استان خبرداد .

کد مطلب: ۹۲۶۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح خانه تکانی کاغذی در مدارس با نیازهای ویژه استان کردستان

خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان با اشاره به اجرای شدن طرح تفکیک کاغذ در مدارس با نیازهای ویژه اظهار داشت: طرح جمع آوری کاغذ باطله با هدف صیانت، حفظ محیط زیست و پی بردن به ارزش کاغذ برای دومین سال متوالی در مدارس با نیازهای ویژه استان اجرا شد .

رنجبر با اشاره به اجرای این طرح زیست محیطی در 23 مدرسه با نیاز ویژه مستقل و ضمیمه در 7 شهرستان، تصریح کرد: آموزش های بنیادی، فرهنگ سازی و تشویق مشارکت اجتماعی در سنین مدرسه باعث می شود افراد با شرایط فرهنگی صحیح رشد کنند و در نهایت جامعه بهتری داشته باشیم.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود: این طرح در تقویم وزارت آموزش وپرورش به تصویب رسیده و به منظور ترویج فرهنگ کمک به پاکسازی محیط زیست و پیشگیری از هدر دادن منابع اقتصادی و ملی برنامه های بازیابی کاغذ های باطله در قالب انجام فعالیت های آموزشی و فرهنگی در مدارس با نیازهای ویژه استان انجام می شود.

وی در ادامه گفت: آموزش های صحیح و اصولی به دانش آموزان که جمعیت کثیری از کشور را شامل وآینده سازان کشور هستند در بهبود کیفیت زندگی واصلاح رفتار آنان بسیار مهم بوده وبه سرانه مصرف کاغذ در مدارس کمک می کند.

رنجبربا تأکید بر تقویت بیشتر آموزش فعالیت های گروهی به دانش آموزان با نیازهای ویژه خاطر نشان کرد: در این طرح با همکاری مدیران و معلمان اهمیت کاغذ و چگونگی تهیه آن برای دانش آموزان تشریح وبه جداسازی کاغذ از سایر زباله ها ترغیب شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار