"تقویت روحیه همکاری" باید از نتایج اصلی اجرای پروژه مهر 98 در استان ایلام باشد

ایلام (پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در حاشیه دومین جلسه پروژه مهر ب خبرنگار پانا با اشاره ب اجرای دقیق پروژه مهر در استان گفت: تقویت روحیه همکاری در اجرای این پروژه باید از دستاوردهای اصلی اجرایی آن باشد.

کد مطلب: ۹۲۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
"تقویت روحیه همکاری" باید  از نتایج اصلی اجرای  پروژه  مهر 98  در استان ایلام  باشد

اسفندیار رستم زاد ضمن تاکید بر اجرای مناسب و دقیق پروژه ی مهر ۹۸ از طرف همه ی اعضا گفت: برنامه ریزی مناسب، مشارکت های مفید کار گروه ها، در کلیه امور اجرایی از موارد مهمی است که باید در راستای اجرای پروژه ی مهر مورد توجه همکاران باشد.

وی ضمن اشاره به اثرات درون و برون سازمانی پروژه ی مهر ادامه داد: اثر برون سازمانی پروژه ی مهر همکاری و مشارکت های اثرگذار ادارات داخلی و اعضای کار گروه هاست که بسیار مفید خواهد بود و تاثیر برون سازمانی آن نمایاندن و در جریان قرار گرفتن خانواده ها و سایر دستگاه های استان از فعالیت های وسیع آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار داشت: شروع بهار تعلیم و تربیت در مهر ماه و لازمه ی جلوه نمودن این فرآیند، توجه عمیق تمامی مسئولین و همکاران را به اجرای مناسب این پروژه ی سرنوشت ساز می طلبد.

اضافه می شود، در ابتدای دومین جلسه پروژه مهر که در محل اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اجرا شد، حشمت الله اله وردی معاون آموزش متوسطه استان گزارشی از جلسه ی اول پروژه ی مهر از جمله: ارسال دستورالعمل پروژه ی مهر ۹۸ به شهرستان ها و مناطق، صدور ابلاغ کار گروه ها، مشخص کردن دبیران پروژه ی مهر در شهرستان ها و مناطق، مشارکت در کار گروه های پنجگانه و ... بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار