همراه با برنامه های دفتر تخصصی بانوان آفتاب در فصل تابستان

اصفهان (پانا) - مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب "زاویه دید" و "روزهای طلایی" را از جمله برنامه‌های این مرکز در فصل تابستان دانست.

کد مطلب: ۹۲۶۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
همراه با برنامه های دفتر تخصصی بانوان آفتاب در فصل تابستان

لیلا لندی اصفهانی درباره برنامه‌های دفتر تخصصی بانوان آفتاب در تابستان 98 اظهار داشت: این مرکز برنامه‌های متنوعی برای فصل تابستان تدارک دیده است که در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نمی‌توان برای تمام مناطق شهر نسخه واحدی پیچید و برنامه‌های مشابهی اجرا کرد، افزود: بر اساس نیاز و دغدغه‌های هر منطقه شهر اصفهان و به ‌دنبال تعامل با معاونان فرهنگی و اجتماعی مناطق پانزده گانه، بسته‌های آموزشی دفتر تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در حوزه زنان برای این مناطق ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: بر این اساس نیازهای انجمن‌های مادران در هر منطقه شناسایی شده و بر اساس آنها اساتید را آموزش داده و به این مناطق اعزام کرده‌ایم که به‌طور مثال انجمن مادران منطقه 6 مبحث آموزش مهارت گفت‌وگو را در دستور کار خود قرار داده است.
لندی اصفهانی با اشاره به رونمایی از 40 طرح لباس بانوان و مانتو با عنوان "من ایرانی‌ام" توسط بانوسرای آفتاب گفت: نمایشگاه این طرح‌ها که با فرهنگ ایرانی و اسلامی مطابقت دارند، در یکی از خانه‌های تاریخی منطقه سه شهر اصفهان برپا می‌شود.
به گفته وی قرار است نمایشگاهی با عنوان "شئون آراستگی" نیز به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در گذر فرهنگی چهارباغ برگزار شود.
مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به برگزاری برنامه "زاویه دید" در مرکز تخصصی بانوان آفتاب از دو هفته آینده اشاره و تصریح کرد: در هر نشست از این برنامه یک فیلم که مسائل حوزه زنان در آن مطرح شده به نمایش درمی‌آید و سپس با حضور کارشناسان این حوزه مورد تحلیل و نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
لندی اصفهانی بیان کرد: برنامه "روزهای طلایی" نیز با هدف پر کردن اوقات فراغت با مشارکت اداره تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در محلات و خیابان‌هایی که به بوستان دسترسی ندارند و از نظر زیرساخت و امکانات تفریحی در مضیقه هستند برگزار می‌شود و خدمات بانوسرای آفتاب به شهروندان این مناطق ارائه خواهد شد.
مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه "الماس‌های محبت" به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران اظهار داشت: این برنامه با مشارکت بنیاد آلاء، 15 تیرماه برگزار می‌شود که در این برنامه از دخترانی که از پدر و مادر مبتلا به سرطان خود پرستاری می‌کنند تقدیر خواهد شد.
لندی اصفهانی افزود: لوح فشرده "مادران آینده" از تولیدات دفتر تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در تیرماه بین سازمان‌های متقاضی در شهر اصفهان توزیع شد تا این نماهنگ را در برنامه‌های خود به مناسبت دهه کرامت مورد استفاده قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار