رئیس هلال احمر اردستان:

غرق شدن سه نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای کهنگ اردستان

اردستان (پانا) - رئیس هلال احمر اردستان از غرق شدن سه نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای کهنگ اردستان خبر داد

کد مطلب: ۹۲۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
غرق شدن  سه نفر در استخر  ذخیره آب کشاورزی روستای کهنگ اردستان

منصور خانی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: ساعت ۱۹ جمعه غرق شدن سه نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای کهنگ اردستان گزارش شد.

وی افزود:موضوع غرق شدن این سه نفر توسط دهیار روستای کهنگ و همچنین رئیس مدیریت بحران و فرماندار و بخشدار مرکزی اردستان تأیید شده است.

رئیس هلال احمر اردستان گفت: استخر کشاورزی روستای کهنگ که به صورت سد ساخته شده دارای ۲۰ متر عمق و مجهز به وسایل ایمنی از قبیل تابلوهای هشدار دهنده و فنس است.

خانی خاطرنشان کرد: دو نفر جوان با عبور از فنس استخر اقدام به شنا کرده‌اند که دچار غرق شدگی می‌شوند و پدر خانواده برای نجات آنها اقدام می‌کند اما در نهایت هر سه نفر غرق می‌شوند.

رئیس هلال احمر اردستان تصریح کرد: از چند سال گذشته تاکنون پنج نفر در این سد غرق شده‌اند که با این سه نفر آمار آن به هشت نفر افزایش یافت.

وی گفت: با توجه به ارتفاع بالای یک هزار و ۵۰۰ متری این منطقه از سطح دریا و شیرین بودن و سنگینی آب این استخر، شنا در آن بسیار سخت و خطرناک است و همین مورد سبب غرق شدن افراد در این استخر می‌شود.

خانی با هشدار به خانواده‌ها تاکیدکرد: با توجه به فصل گرما خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و به علائم هشدار دهنده توجه کنند.

وی افزود: قرار است گروه غریق نجات اصفهان تا ساعاتی آینده برای خروج پیکر این افراد اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار