دانش‌آموز کنکوری عضو تشکیلات دانش‌آموزی یزد: فعالیت های تشکیلات دانش‌آموزی به من انگیزه تلاش و درس خواندن داد

یزد (پانا) – فاطمه ناظمیان دانش‌آموزی که قریب 6 سال عضو تشکیلات دانش‌آموزی است موفقیت خود و تحصیل را مرهون شرکت در فعالیت های دانش‌آموزی و تشکیلاتی می داند.

کد مطلب: ۹۲۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز کنکوری عضو تشکیلات دانش‌آموزی یزد: فعالیت های تشکیلات دانش‌آموزی به من انگیزه تلاش و درس خواندن داد

وی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا در رابطه با میزان مطالعه خود برای شرکت در کنکور گفت: من روزانه بطور متوسط 10 ساعت مطالعه می کردم به امید اینکه بتوانم اوقات فراغتم را در فعالیت های تشکیلاتی شرکت کنم.

ناظمیان در ارزیابی سوالات کنکور امسال گفت: سوالات امسال خوب بود بطوری که هر دانش‌آموزی در هر سطحی می توانست چندین مورد از آن ها را جواب دهد.

این دانش‌آموز که امسال برای اولین بار در آزمون رشته تجربی دانشگاه ها شرکت کرده است از عملکرد خود در کنکور اعلام رضایت کرد و گفت: هر چند مشاوران، دانش‌آموزان را به کلاس های تست، آزمون ها و کتاب های کمک درسی توصیه می کنند ولی به نظر من اگر کسی به کتاب های درسی خود اکتفا کند در کنکور موفق خواهد بود.

فاطمه ناظمیان با انتقاد از مشاورانی که دانش‌آموزان را به شرکت در این گونه کلاس ها تشویق می کنند گفت: برخی مشاوران موجب ناامیدی دانش‌آموزان می شوند.

وی به دانش‌آموزانی که قصد شرکت در کنکور را دارند توصیه کرد: خودشان را اسیر کتاب های کمک درسی، تست و موسسات مربوطه نکنند و ذهن خود را از این آشوب ها خارج کنند.

ناظمیان قصد خود برای شرکت در کنکور را قبولی در دانشگاه تربیت معلم عنوان کرد و افزود: هرچند ابتدا می خواستم در رشته پزشکی ادامه تحصیل بدهم ولی کار تشکیلاتی باعث علاقمندی من به معلمی شد.

این عضو تشکیلات دانش‌آموزی استان یزد اردو و کار تشکیلاتی را تمرین زندگی و تجربه یک زندگی لذت بخش دانست و بیان داشت: زندگی در اردو بدون دغدغه، بدون مشکل و روحیه آفرین است.

گفتنی است افزون بر 30 هزار دانش‌آموز در استان یزد عضو تشکیلات دانش‌آموزی هستند.

استان یزد 25 سال صدرنشینی کنکور سراسری است و بیشترین درصد قبولی دانشگاه ها و موسسات را به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار