معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

پیشرفت چشمگیر عملیات تکمیل اردوگاه شهید چمران

بجنورد (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در بازدید از اردوگاه شهید چمران از پیشرفت چشمگیر عملیات عمرانی اردوگاه شهید چمران خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت چشمگیر عملیات تکمیل اردوگاه شهید چمران

معاونت پرورشی و فرهنگی در بازدید از اردوگاه دانش آموزی شهید چمران از روند پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی تکمیل اردوگاه اراز رضایت کرد.

علی شورزاده در خصوص این پروژه گفت : عملیات محوطه سازی اردوگاه در دوقسمت در حال انجام است که ساخت محوطه سالن همایشات به پایان رسیده و عملیات سنگفرش رینگ اطراف میدان مرکزی نیز تقریبا در حال اتمام است و به زودی تکمیل خواهد شد.

وی همچنین افزود : عملیات ساخت 5 واحد سوئیت اقامتی نیز مدتی قبل آغاز شده و امیدواریم در هفته های آتی حداقل سه دستگاه سوئیت به بهره برداری برسد.

شورزاده همچنین با تأکید بر ساخت راه دسترسی اردوگاه به عنوان مهمترین بخش پروژه گفت : عملیات زیر سازی این راه تقریبا به پایان رسیده و بزودی شاهد آسفالت این مسیر خواهیم بود .

گفتنی است کلنگ احداث اردوگاه دانش آموزی شهید چمران از سال 1374 زده شده اما وجود مشکلات فراوان از جمله کمبود اعتبار باعث تأخیر در راه اندازی آن شده که با تلاش و پیگیری مسئولین آموزش و پرورش استان ، هم اکنون در شرف تکمیل و بهره برداری می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار