تقویت وحدت حول محور پرچم منور رضوی در زیرکوه

زیرکوه(پانا) - خدام بارگاه منور ثامن الحجج(ع) با حضور در شهرستان زیرکوه به امامزاده سید محمد(ع) روستای گمنج رفتند و با استقبال باشکوه و معنویت مردم دلداده به امام رضا(ع) در این روستا روبرو شدند.

کد مطلب: ۹۲۶۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تقویت وحدت حول محور پرچم منور رضوی در زیرکوه

مردم روستای گمنج از توابع شهرستان زیرکوه با فرستادن صلوات و دود کردن اسپند و سر دادن یا رضا یا رضا از خدام رضوی استقبال کردند و خادمان رضوی نیز با مدیحه سرایی و قرائت اشعاری در وصف امام هشتم(ع) دل عاشقان را امام رضایی کردند.

در پایان نیز حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید به بیان کرامات و عنایت امام رضا(ع) و ترویج و توسعه فرهنگ رضوی پرداخت و خادمان نیز رضوی نیز امامزاده سید محمد(ع) این روستا را گلاب رضوی غبارروبی کردند.


همچنین در ادامه نیز جشن دهه کرامت و روز دختر با حضور خدام رضوی در مسجد جامع شهرستان زیرکوه و با حضور مردم و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
پرچم مطهر رضوی سبب تقویت وحدت بین مسلمانان می‌شود.


حسین عربشاهی فرماندار زیرکوه در این مراسم بر وحدت و انسجام در میان مسلمانان تاکید کرد و گفت: شهرستان زیرکوه قومیت‌های مختلف، ولایی و متدین دارد و هیچ نقطه تاریکی در زیرکوه نبوده و نخواهد بود.


فرماندار زیرکوه بیان کرد: هر قدمی در خدمترسانی برداریم منشا خیر و برکت است و حضور پرچم سبز گنبد امام هشتم(ع) در ایجاد وحدت بین مسلمانان این شهرستان تاثیرگذار است.


حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا امام جمعه زیرکوه نیز بیان کرد: مردم این شهرستان در خط ولایت هستند و وحدت بین شیعه و سنی در زیرکوه وجود دارد.


امام جمعه زیرکوه تصریح کرد: پرچم مطهر رضوی سبب تقویت وحدت بین مسلمانان می‌شود و اتحاد و انسجام در میان مسئولان و اهل سنت و تشییع در زیر سایه پرچم منور رضوی دو چندان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار