تور گردشگری ریلی مراغه با حضور گردشگران و خبرنگاران و اصحاب رسانه آذربایجان شرقی

مراغه (پانا) - سومین تور گردشگری ریلی با حضور گردشگران و اصحاب رسانه آذربایجان شرقی در مراغه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تور گردشگری ریلی مراغه با حضور گردشگران و  خبرنگاران و اصحاب رسانه آذربایجان شرقی

مدیر کل راه آهن اذربایجان در حاشیه تور گردشگری ریلی در مراغه گفت: راه آهن به عنوان صنعت حمل و نقل سبز شناخته شده و در کاهش مصرف سوخت، آلودگی محیط زیست و ترافیک سفرهای بین شهری نقش بسزایی دارد.

شاپور ارصلانی گفت: از 15 فروردین امسال، تاکنون 35 هزار مسافر از طریق ناوگان ریلی وارد آذربایجان شرقی شده و 33 هزار نفر نیز از این طریق به خارج از این استان جابه جا شده اند.

وی افزود: در ایام نوروز نیز 30 هزار نفر مسافر توسط راه آهن های بین شهرستان های این استان جابه جا شده اند.

مدیر کل راه آهن اذربایجان ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها، بهره مندی و استقبال مردم از ناوگان ریلی در حمل و نقل تداوم دارد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط گردشگری مناطق مختلف استان تلاش داریم به منظور هر چه بیشتر بهره مند شدن از این ظرفیت ها تورهای گردشگری متنوعی برگزار کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه نیز گفت: برگزاری سومین تور گردشگری ریلی مراغه فرصتی مغتنم برای معرفی داشته های فرهنگی و گردشگری این شهرستان است.

موسی شعفی افزود: توسعه صنعت گردشگری به عنوان بخشی از توسعه اقتصادی و اشتغال آفرین نیازمند برنامه ریزی مناسب و جلب سرمایه گذاری در این حوزه است.

این برنامه گردشگری با حضور 150گردشگر و 70خبرنگار آذربایجان شرقی با میزبانی آژانس گردشگری فرازگشت و همکاری ارگان های مختلف شهرستان از طریق راه آهن آذربایجان به اجرا در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار