اهدای نشان خدمتگزاری حرم مطهر رضوی به امامان جمعه سابق و فعلی قاین

قاین (پانا) ـ خادمان بارگاه منور رضوی با حجت الاسلام اصفهانی و حجت الاسلام رحمانی امامان جمعه سابق و فعلی قاین دیدار و سپس نشان خدمتگزاری منقش به نام علی ابن موسی الرضا(ع) به آنها اهدا کردند.

کد مطلب: ۹۲۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای نشان خدمتگزاری حرم مطهر رضوی به امامان جمعه سابق و فعلی قاین

کاروان خدام رضوی با حضور در شهرستان قاین با امامان جمعه سابق و فعلی قاین دیدار کردند.


خادمان بارگاه منور رضوی با حجت الاسلام اصفهانی و حجت الاسلام رحمانی امامان جمعه سابق و فعلی قاین دیدار و سپس نشان خدمتگزاری منقش به نام علی ابن موسی الرضا(ع) به آنها اهدا کردند.


حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین نیز در دیدار با خدام رضوی به بیان کرامات و معارف اهل بیت(ع) پرداخت و بیان کرد: همه در زیر سایه امام رئوف هستیم و کسی دست خالی از خانه ایشان برنمی‌گردد و فرزندان موسی بن جعفر(ع) موجب خیر و برکت در این منطقه شدند.


دیدار خدام رضوی با خانواده شهید امنیت در قاین


همچنین خدام حرم مطهر رضوی با خانواده شهید امنیت شهید پاسدار وظیفه جعفر توانا دیدار و از این خانواده دلجویی کردند و هدایای متبرک رضوی به خانواده شهید توانا اهدا شد.


شهید پاسدار وظیفه جعفر توانا متولد سال 55 بوده که در 20 سالگی و در سال 75 در حفاظت از امام جمعه ایرانشهر توسط اشرار با اصابت گلوله به سروگرن شهید شد و محل دفن شهید جعفر توانا در گلزار شهدای فرخ آباد قاین است.


خانواده شهید در این دیدار به بیان خاطرات و شجاعت و ایثارگری‌‌های شهید پرداختند و در ادامه نیز حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز ویژگی‌های شهید و شهادت و جهاد در راه خدا را بیان کرد.


برگزاری جشن روز دختر با حضور کاروان خدام رضوی در قاین


جشن روز دختر و دهه کرامت نیز با حضور باشکوه دختران و کاروان خدام رضوی و در مسجد غدیر شهرستان قاین برگزار شد و پرچم متبرک رضوی میان جمعیت گردانده و خدام با مدیحه سرایی دل‌ها را به سمت حرم مطهر امام هشتم(ع) معطوف کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار