صاحبان قلم سربازان خط مقدم مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان هستند

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر و نماینده ولی فقیه بمناسبت ۱۴ تیرماه و روز قلم در پیامی مشترک این روزرا به خبرنگاران و اهالی رسانه و قلم شهرستان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۹۲۶۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
صاحبان قلم سربازان خط مقدم مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان هستند

متن پیام مشترک مسعود مرسلپور و حجت الاسلام نوروزی به شرح ذیل است:

«ن وَالْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»، سوگند به قلم و آن‌چه می‌نویسند.

خداوند کریم در ابتدای سوره‌ قلم چه زیبا بیان فرموده و به قلم و آنچه که می‌نویسند سوگند یاد نموده که همین امر رسالتی بس عظیم بر عهده صاحبان آن نهاده‌ و در همین راستا در نظام‌ جمهوری اسلامی که مشروعیت و اقتدار خود را از مردم می‌گیرد، یکی از رکن‌های تاثیرگذار در آن مطبوعات است که به رکن چهارم دموکراسی از آن یاد می‌شود.

امروز و در شرایطی که ایران اسلامی علاوه بر تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های اقتصادی، با جنگ تمام عیار رسانه ای و روانی نیز مواجه گشته واین خبرنگاران و صاحبان قلم هستند که می توانند به عنوان سربازان خط مقدم در این عرصه مهم و خطیر به مقابله با تروریسم رسانه ای دشمنان ملت ایران بپردازند.

لذا ۱۴ تیرماه «روز قلم» را فرصت مغتنمی میدانیم تا ضمن تبریک این روز به مصداق کلام شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خود را تقدیم خبرنگاران و اهالی قلمی کنیم که با فعالیت در رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، مکتوب، سایت‌ها و کانال‌های خبری در فضای مجازی بی‌ادعا در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان اسلامشهر گام برمی‌دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار