معاون برنامه‌ریزی شهردار: سند عملیاتی برنامه سوم توسعه تهران هفته آینده به شورای شهر ارائه می‌شود

تهران ( پانا) _ معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از ارائه سند عملیاتی برنامه سوم توسعه شهر تهران به شورای شهر در هفته آینده خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون برنامه‌ریزی شهردار: سند عملیاتی برنامه سوم توسعه تهران هفته آینده به شورای شهر ارائه می‌شود

به گزارش سایت شهرداری تهران، سکینه اشرفی در نشست دستاوردهای پژوهشی درباره آسیب‌شناسی درآمدزایی شهرداری تهران که از سوی «بهروز هادی زنوز» انجام شده بود، گفت: کاری که آقای زنوز انجام داد در راستای مستندات برنامه سوم است و یکی از کارهای ماندگاری به شمار می رود که در شهرداری تهران در سه دوره برنامه‌ریزی انجام شد.

وی از ارائه سند برنامه سوم توسعه شهر تهران به شورای شهر در هفته آینده خبر داد و گفت:برخی از نتایج و دستاوردهای پژوهش مذکور را می توان به صورت لایحه به شورای شهر ارائه و در قالب دستورالعمل هایی در شهرداری اجرا کرد.

معاون شهردار تهران تغییر در ساختار بودجه سال ۹۸ را در راستای انضباط مالی و شفاف سازیمالی در شهرداری تهران عنوان کرد و توضیح داد: با توجه به تاکیدات شهردار تهران از اساتیدی که دغدغه حاکم کردن فضای جدید در شهرداری را دارند دعوت می کنیم در اجرای برنامه سومدر کنار مدیریت شهری پایتخت باشند.

طبق گفته اشرفی، یکی از بحث‌های اساسی که بعد از درآمدها نیاز به کمک اساتید مختلف دارد بحث ساختار هزینه ای شهرداری تهران است. در کنار ایجاد نظام درآمدی باید ساختار هزینه ای مشخص وجود داشته باشد چرا که شهرداری در این بخش ضعف دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار