اجرای برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستان 98دانش‌آموزان در رباط‌کریم

رباط‌کریم‌(پانا)-‌با تعطیلی مدارس و آغاز فصل تابستان‌،‌آموزش و پرورش شهرستان برنامه‌هایی را برای اوقات فراغت دانش‌آموزان درنظر گرفته است.

کد مطلب: ۹۲۶۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستان 98دانش‌آموزان در رباط‌کریم

دانش‌آموزان رباط‌کریم اوقات فراغت خود را در چهل پایگاه تابستانی می‌گذرانند که باتوجه به ظرفیت‌های خانه‌،‌مدرسه و آموزش‌و‌پرورش برای آنها تدارک دیده شده است‌.

از گذشته استفاده مناسب از وقت و زمان و بهرمندی مفید از اوقات فراغت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و آموزش‌و‌پرورش درکنار سال تحصیلی در فصل تابستان نیز مسئولیت تربیت و پرورش فکری‌،‌فرهنگی و هنری دانش‌آموزان را برعهده گرفته‌است.

غنی‌سازی اوقات فراغت از امور مهم آموزش‌و‌پرورش به شمار می‌رود و از آن جهت که دانش‌آموزان برای ساختن آینده خود در مرحله حساسی قرار گرفته‌اند‌،‌باید به‌طور ویژه‌ای به اوقات فراغت آنها توجه کرد.

باتوجه به علاقمندی دانش‌آموزان‌،‌کلاس‌های آموزشی‌،‌فرهنگی‌،‌هنری‌،‌ورزشی‌و‌مهارت‌آموزی به‌صورت دوره‌های ۴۵روزه در پایگاههای تابستانی برپاشده‌که تعداد ۲۵۴۲ دانش‌آموز از تمامی پایه‌های تحصیلی مدارس شهرستان رباط‌کریم در کلاس‌های پایگاه‌های تابستانی ثبت‌نام کرده‌اند.

آموزش‌و‌سفردو مقوله ای هستند که همیشه باهم در ارتباط بوده و دانش‌آموزان همواره توانسته‌اند از طریق سفرکردن به همراه دوستان‌،‌معلمان و مربیان خود تجربه و اطلاعات بسیاری در امور مختلف به دست آورند .

در این راستا دانش‌آموزان درفصل تابستان که فرصت مناسبی برای کسب اطلاعات مفیدو تجربه‌های آموزنده است‌،‌ به اردوهای سیاحتی‌،‌ زیارتی‌‌و‌تفریحی اعزام می‌شوند تا به بهترین صورت از تابستان خود لذت و بهره ببرند .

۹۹۰نفر از دانش‌آموزان رباط‌کریم باتوجه به سهمیه‌ای که از سوی اداره کل آموزش‌و‌پرورش شهرستانهای استان تهران برای هر منطقه درنظر گرفته‌‌شده‌، به اردوی باغ موزه دفاع مقدس و اردوگاه شهید منتظری شهریار اعزام خواهند شد.

/‌خبرنگار:کوثر ذاکرمقدس‌/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار