برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت در پارک بانوان شیروان

شیروان(پانا)- به مناسبت ولادت با سعادت بانوی کریمه حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع)، جشن بزرگ دهه کرامت با حضور جمع فراوانی از همشهریان عزیز و حجت الاسلام مجید حاجی زاده سرپرست اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیروان در محل پارک بانوان این شهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۶۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت در پارک بانوان شیروان

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیروان با بیان خیرمقدم و تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر به همه دختران این سرزمین گفت: مادران و دختران این مرز و بوم لایق و شایسته احترام هستند و باید قدم های مثبتی برای آنان برداشته شود.

علی عاقل افزود: یکی از برنامه هایی که در ارتباط با مسائل بانوان مطرح است ایجاد فضایی مناسب برای تحرک و نشاط سالم می باشد و امیدواریم که بتوانیم با تهیه امکانات ورزشی، در پر نمودن اوقات فراغت آنان زمینه های لازم را فراهم نماییم.

قرائت قرآن توسط قاری جوان عبدالله نوری زاده، اهدای هدایا به 14 نفر هم نام با حضرت معصومه(س)، مولودی خوانی توسط علی اسماعیلی مداح اهل بیت(ع)، دوتار نوازی، اجرای بازی های محلی توسط گروه هنری ژیکان، برگزاری مسابقه تکرار جملات توسط بانوان و توپ بازی کودکان، اجرای خوانندگی پاپ توسط ناصر معنوی، ارائه توضیحات لازم در رابطه با پسماند خشک توسط مهندس رجب زاده و مجریگری سرکار خانم الهام مهربان از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

این جشن بزرگ با همکاری و مشارکت روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان برگزار گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار