خط قرمز کالدرون روی نام یک پرسپولیسی؛ اولین خروجی قهرمان ایران مشخص شد

تهران (پانا) – سرمربی آرژانتینی پرسپولیس قصد دارد یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم را در لیست خروج قرار دهد.

کد مطلب: ۹۲۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
خط قرمز کالدرون روی نام یک پرسپولیسی؛ اولین خروجی قهرمان ایران مشخص شد

گابریل کالدرون که به تازگی هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته است، زمانی که لیست این تیم را دید با این مشکل مواجه شد که لیست بزرگسال پر شده بود و هیچ جای خالی برای خرید جدید در آن وجود نداشت. موضوعی که باعث شده تا کالدرون برای خالی کردن لیست دست به کار شود.

هر چند رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس تاکنون نامی را منتشر نکرده است اما از حرکات بازیکنان پرسپولیس و اتفاقات ساعات اخیر می‌توان متوجه شد که اولین بازیکنی که کالدرون روی نام او خط قرمز کشیده است، محسن ربیع‌خواه است که در زمان حضور برانکو یکی از محبوب‌ترین بازیکنان نزد این سرمربی کروات بود.

چند بازیکن پرسپولیس از پنجشنبه در استوری اینستاگرامشان عکس محسن ربیع‌خواه را قرار دادند تا به نوعی از زحمات این بازیکن در زمان حضور در پرسپولیس تشکر کنند. ربیع‌خواه که ظهر پنجشنبه برای تعیین تکلیف به باشگاه پرسپولیس رفته بود، نتوانست با ایرج عرب، مدیر عامل پرسپولیس دیدار کند و دست خالی ساختمان را ترک کرد.

این بازیکن 31 ساله در زمانی که برانکو سرمربی پرسپولیس بود تبدیل به آچار فرانسه او شده بود و در حالی که پست تخصصی‌اش هافبک دفاعی بود، هر گاه پرسپولیس با کمبود بازیکن در خط دفاع روبرو شده بود در دفاع آخر، دفاع راست و دفاع چپ بازی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار