غبارروبی آستان امامزاده اسماعیل شهر خضری

قاین(پانا) - کاروان خدام آستان ملک پاسبان رضوی در نخستین روز از دهه کرامت با حضور در روستاهای فتح‌آباد، گزدمو، کلاته سَری، گزنشک، خشکان، دهستان کرغند و دهشک شهر خضری و بخش نیمبلوک مورد استقبال باشکوه عاشقان امام هشتم قرار گرفتند.

کد مطلب: ۹۲۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
غبارروبی آستان امامزاده اسماعیل شهر خضری


عاشقان امام رئوف با دود اسپند، آب و جارو کردن و ذبح گوسفند از کاروان خدام رضوی استقبال کردند و فضا با حمل پرچم نورانی بارگاه مقدس امام معین الضعفا معطر به شمیم رضوی و دل عشاق حضرت شمس الشموس روانه حرم مطهر رضوی شد.


با استقبال پرشور از خادمان حرم رضوی عشق و اراده مردم به امام رضا(ع) تجلی و این روستاها و شهر خضری دشت بیاض آکنده از عشق عاشقان به ولایت و امام رضا(ع) شد.


مشتاقان و دلدادگان امامت و ولایت با شور و شعف بسیار در حالی که اشک شوق از چشمانشان جاری از خادمان حرم مطهر رضوی با سر دادن نوای دلنشین رضا(ع) رضا(ع) و با سوز و نیازیی خالصانه آکنده از عطر حرم رضوی شدند و عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) به ویژه امام هشتم را به منصه ظهور رساندند.


در ادامه نیز خدام رضوی با حضور در امامزاده اسماعیل(ع) روستای خشکان خضری دشت بیاض و با گرداندن پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها بردند.


ارادتمندان اهل بیت(ع) نیز با بوسه‌های عشق و وفاداری و ارادت به خاندان عصمت و طهارت بر این پرچم سبز زده و به آن امام(ع) سلام کردند.


در پایان نیز خادم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) ضریح مطهر امامزاده اسماعیل(ع) روستای خشکان را با گلاب غبارروبی و معطر کردند.


حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی نیز در این روستاها بر گسترش فرهنگ رضوی در جوامع بشری تاکید کرد و گفت: فرهنگ رضوی یعنی اینکه دلسوز همدیگر و خیرخواه هم باشیم و عیب‌های همدیگر را بگوییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار