معاون آموزش ابتدایی بجنورد:

13 تیم  بجنورد عناوین برتر جشنواره استانی درس پژوهی را کسب کردند

بجنورد (پانا) -معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: 13 تیم فرهنگیان بجنورد عناوین برتر استانی در جشنواره درس پژوهی را کسب کردند.

کد مطلب: ۹۲۶۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
13 تیم  بجنورد عناوین برتر جشنواره استانی درس پژوهی را کسب کردند

افسانه وصال اظهار داشت : مرحله شهرستانی جشنواره درس پژوهی با شرکت 119 تیم و حدود 900 نفر از فرهنگیان برگزار شد که از این تعداد 36 تیم درمرحله شهرستانی انتخاب و24 تیم به مرحله استانی راه یافتند .

وی افزود: از 16 تیم برتر استانی 13 تیم متعلق به همکاران فرهنگی شهرستان بجنورد می باشد. و مدارس پردیس , شاهد فرشتگان و غیر دولتی آریا (1) به ترتیب رتبه های اول تا سوم استانی را از آن خود کردند .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد بیان نمود: درس پژوهی با میانگین تیم های 8 نفره ، فرصتی ایجاد می کند تا معلمان بتوانند برای فعالیتهای آموزشی , با کیفیت ترین شیوه ها را طراحی و ارائه نمایند . درس پژوهی فعالیتی در جهت بهبود امر تدریس است که در آن معلمان , دروس مورد نظر خود را به طور مشترک و با همکاری هم طراحی , تدریس مشاهده , تجزیه و تحلیل و تجدید نظر می کنند . در این فرایند معلمان دائما کیفیت تجربیاتی را که برای یادگیری دانش آموزان شان فراهم می کنند بهبود می بخشند .

معاونت آموزش ابتدایی این موفقیت را به خانواده بزرگ ابتدایی تبریک گفت و توفیق روز افزون را برای منتخبین وکلیه همکاران شرکت کننده در جشنواره را از درگاه خداوند مسالت نمود

خبرنگار شاکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار