بازدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از حوزه های برگزاری آزمون سراسری سال 98 در مشهد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان از حوزه های برگزاری آزمون سراسری سال 98 در مشهد بازدید و از روند انجام آزمون مطلع شد.

کد مطلب: ۹۲۶۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از حوزه های برگزاری آزمون سراسری سال 98 در مشهد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان گفت: داوطلبین کنکور سراسری سال 98 در پنج رشته علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر در روزهای پنج شنبه 13 تیرماه و جمعه 14 تیرماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی افزود: از مجموع تعداد شرکت کننده کنکور سراسری در کشور تعداد 101 هزار و 947 نفر از استان خراسان رضوی متقاضی شرکت در آزمون سراسری هستند که از این تعداد قریب به 57 درصد را خانم ها و 43 درصد را آقایان تشکیل می دهند.

خدابنده ادامه داد: از کل تعداد شرکت کننده های کنکور سراسری در استان خراسان رضوی تعداد 53 هزار و 380 نفر از مشهد مقدس متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال 98 هستند که از این تعداد 59 درصد را خانم ها و 41 درصد را آقایان تشکیل می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: روند برگزاری آزمون سراسری سال 98 در 11 شهرستان استان خراسان رضوی که شامل 47 حوزه امتحانی می باشد توسط اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار