مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی : ارتباط فرزندان خود را با ائمه اطهار(ع) قوی کنیم

قاین(پانا) ـ مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی در جمع مردم دهستان کرغند شهر خضری اظهار داشت: حرکتی که هر ساله با حضور کاروان‌های خدام رضوی در داخل و خارج از کشور در دهه کرامت آغاز می‌شود بسیار ارزشمند است.

کد مطلب: ۹۲۶۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی : ارتباط فرزندان خود را با ائمه اطهار(ع) قوی کنیم

حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی گفت: این کاروان‌ها در مجموعه‌های مختلف اداری، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، زندان‌ها و روستاها حضور پیدا می‌کنند و دل‌ها را روانه حرم مطهر رضوی می‌کنند.


مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی افزود: همه خادمان رضوی از این کاروان‌ها و پرچم سبز گنبد امام هشتم خاطراتی دارند و مردم نیز شفای خود را از امام رضا(ع) گرفتند.


شراهی تصریح کرد: امام رضا(ع) جایگاه بزرگ و رأفتی دارند و هدف نیز این است که مردم متوجه شوند و شفای اصلی خود را برای دنیا و آخرت بگیرند و چشم ما مادام العمر بینا شود.


او ادامه داد: ارتباط قلبی و ایمان داریم که آثار و برکات پرچم مطهر رضوی و امام رضا(ع) دنیا و آخرت انسان را سروسامان می‌دهد و باید ارتباط فرزندان خود را با ائمه اطهار(ع) قوی کنیم تا با فرهنگ رضوی جامعه خود را آباد کنند.


مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی خاطرنشان کرد: باید انسان در همه کارهای خود به خدا و ائمه اطهار(ع) توکل کند و باید به کسانی رأی داد که از دوستان امام رضا(ع) باشد و فقر و گرفتاری‌ها را برطرف کند.


شراهی اظهار کرد: امام رضا(ع) می‌فرمایند با تلاش عمر خود را به چهار قسمت مناجات با خدا، تامین معاش، همنشینی با کسانی که عیب‌هایتان را می‌گوید و لذت‌های حلال تبدیل کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار