برگزاری اردوی آموزشی مربیان تشکیلات پیشتازان استان مرکزی

اراک(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان مرکزی از شرکت 200مربی جدید تشکیلات دانش آموزی پیشتازان در اردوی یک روزه آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی آموزشی مربیان تشکیلات پیشتازان استان مرکزی

ابوالفضل بادرستانی با اعلام این خبر افزود: فعالیت های مدیریت دانش آموزی استان مرکزی در دو بخش دانش آموزی و مربیان برنامه ریزی و در حال اجرا می باشد.

وی افزود: همه ساله به منظور ارتقاء سطح توان و آمادگی مربیان عضو تشکیلات دانش آموزی پیشتازان اردوها و دوره های آموزشی مختلفی برگزار می شود .

بادرستانی اظهار داشت: انسال با جذب 200 مربی جدید در تشکیلات پیشتازان، اردوی یک روزه آموزشی به منظور آموزش و آشنایی آنها با برنامه ها و فعالیت های مدیریت دانش آموزش استان مرکزی با حضور سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی استان مرکزی، در محل اردوگاه امیرکبیر شهرستان شازند، برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این اردوی آموزشی، مربیان پیشتاز شرکت کننده مهارتهای اجتماعی، چوب بندی، کوه نوردی، مخابره با پرچم، گره زنی و ... را زیر نظر مربیان مربوطه آموزش دیدند.

مدیر دانش آموزی استان مرکزی یادآور شد: تشکیلات دانش آموزی پیشتازان در قالب پنج تیم شامل تیم آموزشی، فرهنگی و تبلیغی، مراسم، امداد و نجات و ورزشی فعالیت می کنند .

وی خاطر نشان کرد: با جذب 200 مربی جدید، در حال حاضر 700 مربی در تشکیلات پیشتازان مدیریت دانش آموزی استان مرکزی فعالیت می نمایند.

بادرستانی افزود: در حال حاضر 11هزار نفر در استان مرکزی عضو فعال سازمان دانش آموزی استان هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار