طرح «بوم شهر» ارومیه در حال اجرا است

ارومیه(پانا)-طرح «بوم شهر» در راستای تحقق ارومیه شهر بین‌الملل گردشگر و فراهم‌سازی مقدمات و زیرساخت‌های اولیه و کوتاه مدت جذب گردشگر در حال اجرا است.

کد مطلب: ۹۲۶۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح «بوم شهر» ارومیه در حال اجرا است

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه با اعلام این خبر اظهار کرد: با استناد به مصوبات شورای شهر، شهرداری ارومیه با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با هدف رونق گردشگری طرح بوم شهر ارومیه را اجرا می‌کند.


وی افزود: در همین راستا مالکین ساختمان‌های قدیمی که داری حداقل ارزش‌های معماری هستند، می توانند تقاضاهای خود برای اجرایی شدن این طرح را به شهرداری منطقه مربوطه ارائه کنند.


این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ساختمان‌هایی که در کمیته مربوطه مصوب شدند به کاربری‌های موقت گردشگری، اقامتی و تجاری_خدماتی خاص تبدیل میشوند.


مشهدی کشتیبان با بیان اینکه تغییر کاربری مورد نظر به‌صورت موقت و با قابلیت تمدید بعدی بوده و از عوارض تبدیل کاربری معاف است یادآور شد: همچنین کاربری تجاری_خدماتی خاص ویژه تولید یا فروش کلیه صنایع دستی و اغذیه و اشربه مجاز است.


رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه در پایان تصریح کرد: اجرا و موفقیت این طرح در گرو همکاری و حمایت همدلانه مجموعه مدیران اجرایی و شهروندان بافرهنگ ارومیه است متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارائه نقطه نظرات خود می توانند به سایت www.investment.urmia.ir مراجعه و یا به صورت حضوری به سازمان به آدرس ارومیه_بلوار والفجر نبش کوی 5 مراجعه و یا جهت ثبت درخواست بررسی، به طور مستقیم به شهرداریهای مناطق مربوطه مراجعه فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار