کشف بیش از 70 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 70 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی سه ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 70 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم

سردار" عبدالرضا آقاخانی" با توجه به اینکه وظایف و اولویت هایی که نیروی انتظامی در سال 98 تعیین کرده است بحمدالله همکاران من در پلیس آگاهی و مدیریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز با عملیات های مستمری که در دستور کار داشتند اظهار کرد: مخصوصا" در سه ماهه اول سال 98 نسبت به سال 97 فعالیت چشمگیری داشتند.
وی افزود: در این مدت تعداد 112 پرونده برخورد و مبارزه با کالای قاچاق تشکیل شده که نسبت به سال گذشته حدود 107 درصد افزایش نشان می دهد .
سردار آقاخانی ادامه داد: در این مدت 115 متهم دستگیر شده اند که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش دارد همچنین 43 دستگاه خودرو نیز توقیف شده که نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: کالاهای مکشوفه شامل انواع سوخت، پارچه، مغز فندق وگردو، وسایل الکترونیکی، لوازم التحریر بوده و ارزش ریالی کل کالاهای قاچاق کشف شده در طول این سه ماه حدود 70 میلیارد ریال بوده است.
فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: اخیراً نیز کالای قاچاق عظیمی در سطح استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی کشف شده که شامل هزار و 347 طاقه پارچه، 13 دستگاه سینما خانواده، فرم عینک و وسایل ارتباطی رایانه در یک تانکر بوده که قیمت ریالی این پرونده نیز نزدیک به بیست میلیارد ریال است.
سردار آقاخانی بیان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز در سطح استان قم بصورت جدی ادامه دارد و امیدواریم با همکاری مناسب مردم و شهروندان بتوانیم قدم های بزرگتری در راستا برداریم.


وی با قدردانی از دستگاه قضائی استان که همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی دارند، ابراز داشت: امسال نیز مصمم هستیم که نسبت به سال گذشته با شناسایی و انجام اقدامات عملیاتی ،حداقل سه برابر بیشتر از گذشته توان خود را در بحث برخورد با این پدیده شوم صرف کنیم .
فرمانده انتظامی استان از مردم شریف استان نیز بخاطر تعامل و همکاری خوبی که با مجموعه نیروی انتظامی دارند، قدردانی و تصریح کرد: شماره تلفن های 110 ، 197 و 38700046 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اطلاعات و اخبار مردمی در زمینه قاچاق کالا و ارز و مراکز دپوی این گونه کالاها هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار