برگزاری نشست هم اندیشی مدیران ادارات دانش آموزی خراسان شمالی در بجنورد

بجنورد(پانا)- نشست هم اندیشی مدیران ادارات دانش آموزی و مدرسان پیشتاز استان در رابطه با نحوه اعزام اعضای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان به اردوی ملی در تابستان سال جاری در محل سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در بجنورد برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۶۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران ادارات دانش آموزی خراسان شمالی در بجنورد

رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی در این نشست گفت: همه همکاران باید معتقد و عاشق کار در تشکیلات بوده و تمام عشق آنان هدایت و تربیت دانش آموزان باشد و حتی باید از دورترین روستاها دانش آموزان مستعد را شناسایی و به اردوی ملی اعزام نمود.

مجید مصباح افزود: در اردوها باید زندگی اجتماعی و استقلال را به یکدیگر یاد داده و همه از یکدیگر منفعت برده و کاری کنیم که وجدانمان در آینده در آرامش باشد.

وی در پایان خواستار جذب مربیان و اعضای جدید در سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی آینده توسط مدیران دانش آموزی شهرستان ها شد.

معاون تشکیلات دانش آموزی سازمان دانش آموزی خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مدیران و مربیان پیشتاز استان گفت: الحمدلله با تلاش تمامی مدیران، مربیان و اعضاء تشکیلات دانش ٱموزی استان توانسته ایم در این چند سال اخیر در جذب، سازماندهی و پاسخ به مکاتبات اداری رتبه های اول و برتر کشور را کسب نماییم.

حسین کنعانی از برگزاری اردوی ملی در مرداد ماه سال جاری ویژه اعضای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان خبر داد و افزود: ان شاء الله پس از برگزاری اردوی آموزشی استانی ویژه دانش آموزان منتخب شهرستان ها، یک گروه 21 نفره دختر و یک گروه 21 نفره پسر از پایه های هشتم، نهم و دهم در دو تاریخ متفاوت به اردوی ملی اعزام خواهند شد.

وی محورهای اردوی ملی را که دانش آموزان منتخب استان ها در این رشته ها با یکدیگر به رقابت سالم خواهند پرداخت، برگزاری آزمون های عملیٰ در قالب ( امداد و کمک های اولیه، اطفای حریق، جهت یابی، نقشه خوانی، کار با چوب و طناب، صف جمع، رژه های ترکیبی، چادر زنی، ساخت پروژه های سنگین، فریادهای شادی، نغمه های اردویی و بازی های بومی محلی )، و شرکت در برنامه های عبادی، اعتقادی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، فوق برنامه ( زیارت بیت حضرت امام خمینی(ره)، بازدید از موزه نیاوران) اجرای جنگ شب، جشنواره شام وحدت و کارگاه های ( تبیین گام دوم انقلاب و مهارت های اجتماعی امنیت در فضای مجازی) اعلام نمود.

در پایان نظرات و پیشنهادات مدیران و مربیان پیشتاز استان مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفت.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار