نشست مدیران و نخبگان بسیج رسانه استان بوشهربرگزار شد

بوشهر(پانا)_ نشست مدیران و نخبگان بسیج رسانه استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از بسیجیان اهل رسانه استان پیش از ظهر امروز در مصلی نماز جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیران و نخبگان بسیج رسانه استان بوشهربرگزار شد

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار اظهار کرد: رسانه می تواند ارتباط بین اشخاص و مجموعه ها را مدیریت کند که مهمترین آن مدیریت ادراکی است که بتواند موضوعات مختلف را معماری و مهندسی کند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت : ایران در جغرافیای سیاسی فوق العاده دارای اهمیت است به گونه ای که استعمار نو را شکست داد، که این حرکت از ایران برای همه جهان الگو شد.

صفایی بوشهری با اشاره به ۶ ابر رسانه تحت مدیریت رژیم صهیونیستی و جهان استکبار بیان کرد: این ابر رسانه‌ها همه برنامه‌ها و اهداف جهان استکبار و رژیم صهیونیستی را از طریق تولید فیلم، شبکه‌های مختلف خبری و دیگر عرصه‌ها دنبال می‌کنند.هم شبکه های تلویزیونی دارند هم شبکه های مجازی فوق العاده که سرویس ها و سرورها را حمایت می کنند . و هم جنگ افزارهای نظامی می سازند .

وی یادآور شد: سرور ۶ ابر رسانه و ۱۳ رسانه بزرگ در جهان که همه آنها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به صهیونیسم بین‌الملل وجهان استکبار متصل هستند در آمریکا قرار دارد.

صفایی بوشهری افزود: همه سیستم‌های این رسانه‌ها توسط لابی صهیونیست‌ها مدیریت می‌شود و آنان به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر نمی‌توان با جنگ نظامی وارد عرصه شد بلکه بهترین راهکار استفاده از رسانه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مدیریت نظام نوین جهانی در اختیار اصحابه رسانه است که باید از این ظرفیت بخوبی بهره گیری شود.

وی ادامه داد: رسانه عنصری است که استعماران توانسته اند در این حوزه تولیدات بسیار زیادی داشته باشند و امروز مهمترین خط مقاومت در برابر استعمار جبهه رسانه است و افرادی که در این مسیر حرکت می کنند افرادی انقلابی فرهیخته و نامشان برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری گفت : اهل قلم و رسانه وقتی هویت جامعه را کسب کردند باید در عرصه رسانه اسلامی و انقلابی عمل کنند و در خط مقدم مبارزه با استعمار باشد و رسالت اصلی اصحاب قلم این است که انقلابی عمل کند و تهاجم رسانه ای دشمنان را درهم بکوبد و اگر رسانه ای همسو با آنها حرکت کند خیانت کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری افزود: استان بوشهر در بسیاری موارد اولین است که مهمترین آن نبرد رئیسعلی دلواری با استعمار پیر است که جزء اولین ها است و رسانه های استان نیز باید مانند رئیسعلی دلواری و علامه بلادی باشند.

وی گفت: اصحاب رسانه همگام هرروزشان مرز داری و دفاع مقدس است و با توجه به شرایط کنونی باید از حالت پدافنی خارج و وارد حالت آفندی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار