سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در نشست هم‌اندیشی هیئت‌امنای دانشگاه فرهنگیان؛

دانشگاه فرهنگیان مرکز مطالعات استراتژیک تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش ‌و پرورش در نشست هم‌اندیشی هیئت‌امنای دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه را مرکز مطالعات استراتژیک تعلیم و تربیت برشمرد که برای اطلاع از آخرین یافته‌ها باید به آن مراجعه کرد.

کد مطلب: ۹۲۶۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان مرکز مطالعات استراتژیک تعلیم و تربیت است

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش، عصر امروز سید جواد حسینی در نشست هم‌اندیشی هیئت‌امنای دانشگاه فرهنگیان که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، با تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه علیها‌ السلام و روز دختر، اظهارکرد: به‌واسطه نقش مهمی که این دانشگاه در تربیت نیروی انسانی ایفا می‌کند، رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تمرکز ویژه‌ای بر این دانشگاه دارد.

وی افزود: تبدیل منابع انسانی به سرمایه انسانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین مأموریتی است که بر عهده نظام تعلیم و تربیت است لذا دانشگاه فرهنگیان باتربیت نیروی انسانی این مأموریت آموزش‌وپرورش را محقق می‌سازد.

حسینی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان در استمرار توانمندی‌ها و صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای معلمان نیز نقش مهمی ایفا می‌کند و مؤثر است.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان می‌تواند در پژوهش محور شدن نظام تعلیم و تربیت به‌ویژه معلمان نقش ایفا کند.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان از بین مدارس موجود می‌تواند تعدادی از مدارس را مدیریت کند و به اصلاح و ارتقای کیفیت در این‌گونه مدارس بپردازد و روند تعلیم و تربیت را مورد ارزیابی قرار دهد.

حسینی افزود: ارتباط بین آموزش‌وپرورش و آموزش عالی موضوع بسیار مهمی است که دانشگاه فرهنگیان می‌تواند دراین خصوص کمک ویژه‌ای را ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار