استاندار ایلام: خانواده‌های شهدا به ما نیاز ندارند،ما نیازمند حضور آن ها در صحنه هستیم

ایلام (پانا) - عصر دیروز سه شنبه در نشست با شورای هماهنگی مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: خانواده های شهدا نیازمند ما نیستند بلکه ما نیازمند حضور آنها در صحنه جامعه هستیم که از عظمت آن ها روحیه بگیریم.

کد مطلب: ۹۲۶۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار ایلام: خانواده‌های شهدا به ما نیاز ندارند،ما نیازمند حضور آن ها در صحنه هستیم

قاسم سلیمانی دشتکی با بیان این که همه دستگاه های اجرایی موظف هستند که خانواده های شهدا و ایثارگران را تکریم کنند،خاطر نشان کرد: خدمت و تلاش در ایلام که تربت پاک شهیدان اسلامی است،عین عبادت است.

وی همچنین از برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان ایلام به عنوان یک رویداد عظیم فرهنگی با همکاری نهادها و ادارات استان در سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری این کنگره باید بدون تعلل انجام شود.

استاندار ایلام با اشاره به موقعیت ایلام به عنوان جبهه میانی در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: ایلام با جمعیت کم خود در دوران دفاع مقدس سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز دین خود را به کشور ادا کرد و امروز همه موظف به خدمتگذاری این مردمان شهیدپرور هست.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه ایلام تنها استانی بود که در جنگ مهاجرت نکرد گفت: ایلام با تمام وجود از کشور دفاع کرد و امروز برای توسعه نیازمند کمک و جبران ۸ سال مسکوت ماندن برنامه توسعه در ان دوران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار