عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار:

توجه به کیفی سازی واحدهای مسکن مهر به عنوان یک اولویت قرار گیرد

گلبهار(پانا)-عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: شرکت های خدمات رسان در واگذاری امتیاز و تجهیز واحدهای مسکن مهر تلاش بیش تری داشته باشند.

کد مطلب: ۹۲۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
توجه به کیفی سازی واحدهای مسکن مهر به عنوان یک اولویت قرار گیرد

سعید حاجی محمدی عضو هیئت مدیره این شرکت، مومنیان رئیس ستاد مسکن مهر استانداری خراسان رضوی و نماینده بخشداری جهت بررسی از مراحل پیشرفت کار به همراه نمایندگان شرکت های خدمات رسان از برخی پروژه های مسکن مهر بازدید نمودند.
در این بازدید سعید حاجی محمدی ضمن تقدیر از همکاری تمام دستگاه های خدماتی و بانک مسکن با اشاره به اینکه تسریع در تمکیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر باید با هماهنگی همه دستگاه های دخیل در این امر صورت گیرد، افزود: اهتمام لازم و مساعدت برای هموار کردن موانع بین همه دستگاه ها وجود داشته که باید به منظور شتاب بخشی به اجرای کار این اقدامات عملیاتی گردد.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران گلبهار در جمع پیمانکاران پروژه های مسکن مهر توجه به کیفی سازی را مهم ترین اولویت عنوان کرد و گفت: وقت، تلاش و هزینه زیادی صرف تکمیل این واحدها می گردد که باید از مصالح ساختمانی با کیفیت مرغوب و نیروی کار ماهر برای بهره برداری بهتر از این واحدها استفاده شود.
حاجی محمدی ابراز امیدواری کرد: شرکت عمران در جهت احقاق حقوق مردم و همچنین واگذاری و تکمیل واحدهای مسکن مهر تمام تلاش خود را خواهد داشت تا متقاضیان هر چه سریعتر در منازل خود سکونت پیدا کنند.
شایان ذکر است در این بازدید نمایندگان دستگاه ها ی خدمات رسان؛ نماینده بانک مسکن، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار