معاون برنامه‌ریزی درس تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش:

توجه ویژه به درس تربیت بدنی می‌تواند نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد

کرمانشاه (پانا) - معاون برنامه‌ریزی درس تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه ویژه به درس تربیت بدنی می‌تواند نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

کد مطلب: ۹۲۶۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به درس تربیت بدنی می‌تواند نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد

سعید خسروی امروز در حاشیه برگزاری چهاردهمین جشنواره تدریس برتر درس تربیت بدنی سراسر کشور که در کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: این جشنواره با هدف ارتقای سطح مهارت‌های حرفه‌ای معلمان درس تربیت بدنی و دستیابی به روش‌های خلاقانه تدریس این درس، به صورت سالانه در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۶۴ نفر از معلمان برجسته تربیت بدنی سراسر کشور در این جشنواره افزود: از هر استان دو معلم درس تربیت بدنی برای حضور در این جشنواره انتخاب شده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی درس تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: رویکرد جشنواره رویکرد تدریس پژوهی با تأکید بر روش‌های یادگیری است که منتخبان معلمان تربیت بدنی سراسر کشور در این جشنواره به همراه سرگروه‌های آموزشی درس تربیت بدنی در دو روز با اجرای روش‌های تدریس برتر - در چهار سالن ورزشی استان کرمانشاه شامل دو سالن ورزشی برای خانم‌ها و دو سالن برای آقایان - آشنا می‌شوند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود تا در این کارگاه‌های آموزشی به روش‌های موثر اجرای کلاس درس تربیت بدنی مثل شاد بودن توجه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تربیت بدنی تنها حوزه یادگیری است که مستقیماً و به صورت ویژه به جسم آدمی می‌پردازد، تصریح کرد: دانش‌آموزان در کلاس درس تربیت بدنی درس باهم زیستن می‌آموزند.

خسروی با بیان اینکه درس تربیت بدنی با نیازهای روحی و روانی دانش‌آموزان که از اهداف اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌باشد کاملا منطبق است، تصریح کرد: شادترین کلاس‌های درس مدارس، کلاس‌های درس تربیت بدنی است و شور و شوق دانش‌آموزان برای حضور در این کلاس‌ها نشان از این موضوع دارد.

معاون برنامه‌ریزی درس تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه درس تربیت بدنی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی برای آموزش دانش‌آموزان برخوردار است، تصریح کرد: توجه ویژه به درس تربیت بدنی می‌تواند نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار