باستانی: شهر تهران رئیس اجرایی اردوی ملی دختران کشور شد

 تهران (پانا) - جلسه مدیران سازمان دانش آموزی مناطق ۱۹ گانه شهر تهران و اداره استثنایی در سالن جلسات ساختمان سازمان دانش آموزی شهر تهران با موضوع بررسی اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز و بررسی پیش اردوی ملی دانش‌آموزان شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
باستانی: شهر تهران رئیس اجرایی اردوی ملی دختران کشور شد

در این جلسه عباس باستانی، رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: دغدغه اصلی ما جهت حضور دانش آموزان پیشتاز در این اردوی ملی منش و اخلاق است. وی افزود: شهر تهران باید پیشتازانی را اعزام کند که در طول سال منش های دوازده گانه را آموزش داده اند و می توانند به خوبی آن را در عمل و در این رقابت نشان دهند.
باستانی با اعلام اینکه مقرر شد شهر تهران و شهرستان های تهران بحث اجرایی برنامه های اردوی ملی تابستان ۹۸ را برعهده بگیرند، افزود: در این دوره از برگزاری اردوهای ملی، شهر تهران به عنوان رئیس اجرایی اردوی ملی دختران کشور انتخاب شد. وی افزود: بر اساس این بخشنامه شهر تهران هم در قبال دانش آموزان خودش مسئول است و هم در قبال دانش آموزان دختر سایر استانها و باید کمک کنیم تا این مهم به خوبی اجرا شود.
همچنین در این جلسه عسگر فیروزمند، معاون سازمان دانش آموزی شهر تهران با اشاره به موضوع نظارت سازمان دانش آموزی بر ساماندهی لباس فرم دانش آموزان و تاکید بر همکاری مناطق با تولیدکنندگان مجاز جهت حمایت از تولید ملی افزود: استفاده از سامانه و درج دقیق مطالب توسط مناطق شهر تهران به اجرای بهتر این طرح کمک می کند. وی افزود: ما به عنوان سربازان این مجموعه اگر کار خود را دقیق انجام دهیم در سالهای بعد می توانیم به خروجی مناسب از این طرح امیدوار باشیم.
فیروزمند گفت: امسال با درایت و دستور مدیر کل شهر تهران و با مشارکت معاونت فرهنگی و پرورشی شهر تهران و سازمان دانش آموزی شهر تهران ۴۰۰ دانش آموز از لرستان و ۴۰۰ دانش آموز از خوزستان جهت شرکت در اردوی رامسر اعزام شده اند.
وی در ارتباط با نحوه اعزام دانش آموزان پیشتاز به اردوی ملی گفت: دانش آموزانی که در سازمان فعال و حرفه‌ای باشند و تا به حال اردوی ملی نداشته اند و در پایه هشتم، نهم و دهم باشند و همچنین نامشان در سامانه ملی ثبت شده باشد، شرایط حضور در این اردوها را دارند.
فیروزمند رقابت دانش آموزان پیشتاز در اردوی ملی را در سه محور امداد و نجات و اطفاء حریق، نقشه خوانی و جهت یابی و کار با چوب و طناب اعلام کرد.
در پایان این جلسه جهانی، مجری سامانه لباس فرم راجع به فرآیندهای اجرایی سامانه لباس فرم توضیحاتی را به مدیران سازمان دانش آموزی شهر تهران ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار