کلاس های اوقات فراغت آرامگاه شهید آیت ا.. مدرس (ره) کاشمرتشکیل می شود

کاشمر (پانا)- زیارتگاه شهید آیت ا.. مدرس در راستای اهداف و وظایف خود در ایام تابستان همه ساله برنامه های متنوعی را اجرا میکند که این برنامه ها از اول تیر ماه تا نهایتا اواخر مرداد ماه برگزار میشود.

کد مطلب: ۹۲۶۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کلاس های اوقات فراغت آرامگاه شهید آیت ا.. مدرس (ره) کاشمرتشکیل می شود

مدیر اجرایی زیارتگاه شهید آیت ا... مدرس در خصوص کلاس های تابستانی این زیارتگاه گفت: با توجه به اهمیت جایگاه اوقات فراغت در تعلیم و تربیت نوجوانان کلاس های آموزشی مختلفی در رشته های قرآن و معارف اسلامی که شامل روخوانی ،روانخوانی ،تجوید و حفظ قرآن کریم میشود به صورت رایگان در این زیارتگاه ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: افزون بر برنامه های فرهنگی برنامه های هنری شامل نقاشی ،خوشنویسی ،صنایع دستی و کلاس های آموزش زبان انگلیسی را برای اوقات فراغت دانش آموزان عزیز در نظر داریم که در حال حاضر هم درحال اجراست

مدیر اجرایی ضمن ابراز خوشحالی از استقبال نوجوانان گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت زیارتگاه شهید آیت ا...مدرس با استقبال خوبی روبرو شده و با حضور بیش از ۵۰۰نفر از نوجوانان عزیز شهرستان حدود ۱۹کلاس در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: همچنین در حاشیه بحث های اوقات فراغت نمایشگاه صنایع دستی کلاس های هنری و کارگاه های سبک زندگی و برگزاری جنگ های شادی و معنوی و اردو های تفریحی و نمایش فیلم از دیگر فعالیت هایی است که در کنار کلاس های آموزشی در اختیار نوجوانان قرار می‌گیرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار