مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: مشارکت4هزارو500دانش آموز استان در طرح دادرس

بیرجند(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امسال، طرح داد رس، در 150 آموزشگاه استان و با مشارکت 4 هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر متوسطه دوره اول در 12 شهرستان و منطقه استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: مشارکت4هزارو500دانش آموز استان در طرح دادرس

محمد علی واقعی در آیین اختتامیه هفتمین دوره ی طرح دادرس، با اشاره به راهیابی 11 تیم 14 نفره به مرحله استانی این دوره اظهار کرد: در مجموع 308 دانش آموز دختر و پسر دوره ی اول متوسطه در مرحله استانی این طرح حاضر شدند.

او با اشاره به آموزش 30 هزار دانش آموز، در طی 7 دوره تصریح کرد: طرح داد رس با هدف ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان در امداد رسانی و کمک های اولیه برای نجات جان خود و دیگران در مدارس استان اجرا می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که در بخش دختران شهرستان های قاین، طبس و زیرکوه موفق به کسب رتبه های برتر این دوره شدند، ابراز داشت: شهرستان بیرجند نیز جام بشر دوستی هفتمین دوره ی طرح دادرس را به خود اختصاص داد.

واقعی از کسب رتبه های برتر توسط شهرستان های طبس، بشرویه و خوسف در بخش پسران خبر داد و افزود: جام بشر دوستی بخش پسران نیز به شهرستان قاین رسید.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که تیم های دختران قاین و پسران طبس جواز حضور در مرحله کشوری هفتمین دوره طرح دادرس را به دست آوردند، عنوان کرد: مرحله کشوری طرح داد رس، نیمه ی اول مرداد ماه سال جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار