فرماندار جدیدکاشمر: خبرنگاران بازوان قدرتمند شهرستان واستان هستند

کاشمر (پانا)- فرماندار کاشمر گفت :باید اوقات فراغت برای دانش آموزان ودیگر افراد هدفمند باشد واز نظر کیفی وکمیتی در آخر تابستان مورد برسی قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۹۲۶۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار جدیدکاشمر: خبرنگاران بازوان  قدرتمند شهرستان واستان هستند

مسلم ساقی فرماندارجدید کاشمر در اولین جلسه شورای اموزش و پرورش ضمن تشکر از خبرنگاران گفت: خبرنگاران بازوی قدرتمند شهرستان واستان هستند
وی افزود: باید برنامه های کتابخوانی و یا پویش کتابخوانی در اوقات فراعت برگزار شود که هر کس کتابی را خوانده و دیگر لازم ندارد آن را توسط اداره فرهنگ وارشاد ویا سازمان تبلیغات اسلامی جمع آوری و در اختیار سایرین قرار گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش افزود: در بحث اوقات فراغت کیفیت به اندازه کمیت مهم است و باید فرزندان ما درپایان کلاس ها احساس را داشته باشند که چیز مهمی را در قبال وقتی که گذاشتند بدست اورده اند. و ما هم پس از اتمام کلاس ها باید هر پایگاه را بررسی و مورد ارزشیابی قرار دهیم.

علی طاهریان مدیر آموزش وپرورش نیز ضمن تبریک انتصاب فرماندار گفت: مادر سال گذشته وامسال 4 کتابخانه خیر ساز را تجهیز کردیم والان هم یک کتابخانه در دبیرستان دخترانه طباطبائی به زودی به همت خیرین ساخته می شود .
مدیر آموزش وپرورش افزود: تقاضای ما از اداره فرهنگ و ارشاد اداره تبلیغات و اداره کتابخانه ها این است که مارا در تجهیز کتابخانه های مدارس یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار