احیای دریاچه ارومیه تحولی عظیم در صنعت گردشگری منطقه است

تهران (پانا) - به‌گفته رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی احیای دریاچه ارومیه یک تحول عظیم در صنعت توریسم و گردشگری و رشد اقتصادی استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی اتفاق خواهد افتاد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
احیای دریاچه ارومیه تحولی عظیم در صنعت گردشگری منطقه است

به‌گزارش ایلنا، علی‌اکبر گروسی در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: وجود دریاچه ارومیه برای آذربایجان‌ غربی نعمت با ارزش خداوند است که باید در حفظ دریاچه و به‌خصوص در احیای آن همه نهادها و ارگان‌های دولتی و خود مردم همکاری کنند.

او ادامه داد: فقط یک اداره یا یک گروه خاص نمی‌توانند در احیای دریاچه ارومیه تاثیر‌گذار باشند، با احیای دریاچه ارومیه یک تحول عظیم در صنعت توریسم و گردشگری و رشد اقتصادی استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی اتفاق خواهد افتاد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی همچنینگفت: مکانیزه شدن سیستم‌های آبیاری قطره‌ای و بارانی می‌تواند در ذخیره آب‌های زیر‌زمینی بسیار مفید باشد و از خالی شدن سفره‌های آب زیر‌زمینی منطقه جلوگیری شود.

او عنوان کرد: دادگستری در کنار محیط زیست است و با مخربین محیط زیست، صیادان غیر‌قانونی غاصبین حریم رودخانه‌ها و تالاب‌ها و دریاچه ارومیه برخورد قانونی لازم را مانند سابق خواهد داشت و از اقدامات اداره کل محیط زیست استان هم در حفظ محیط زیست حمایت قضایی لازم را معمول می‌دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار