نشست هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت (پانا) -هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت باحضور روسای دستگاههای اجرایی در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در پاکدشت برگزار شد

محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری خاطرنشان کرد: کنکور به عنوان بزرگترین رقابت علمی کشور و مهم ترین ماراتن علمی، سرنوشت دانش آموزان را بعد از سالها تلاش و کوشش رقم میزند و از اهمیت بالایی برخوردار است که می بایست همه ی دستگاه های اجرایی در اجرای جلسه کنکور سراسری با کمترین دغدغه برای داوطلبان گام بردارند.

سیلسپور برگزاری آزمون سراسری سال جاری در محیطی سرشار از آرامش خاطر و امنیت را ضروری دانست و تاکید کرد : کنکور شاید بهترین اتفاق زندگی دانش آموز در طول دوران تحصیل باشد که تمام این چند سال به امید این روز و موفقیت در این روز برنامه ریزی کرده اند لذا همه دست اندرکاران و مدیران محترم می بایست در فکر فراهم آوردن مقدمات برگزاری این آزمون مهم باشند.

او با تاکید بر تمامی مراحل و اصول اجرایی طبق قانون اظهار داشت :تسلط داشتن عوامل اجرایی اعم از مراقبین ،روسای حوزه و سایر دست اندرکاران با مطالعه آیین نامه و بخشنامه های این آزمون در برگزاری مطلوب کنکور سراسری از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید مسئولین این مهم را مدنظر داشته باشند.

سیلسپور گفت: در این آزمون که در سیزدهم و چهاردهم تیر ماه در دو نوبت صبح و عصر اجرا می شود قریب به 4100نفر شرکت کننده در پنج حوزه اصلی شامل دبیرستان دخترانه پیامبر اکرم، مصلی بزرگ امام خمیمنی رحمه الله علیه در دو بخش مجزا زنان و مردان، دبیرستان امام صادق علیه السلام، دبیرستان الغدیر، هنرستان معلم و نوزده حوزه اجرایی برگزار می شود هماهنگی و چیدمان 1300صندلی در فضای مصلی انجام شده است که داوطلب در رشته های مختلف شرکت می نمایند که همه دست اندرکاران و دستگاههای شهرستان باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری، سیستم سرمایشی ،نظم و امنیت را مدنظر قرار داده تا به بهترین شکل برگزار گردد.

در ادامه مقرر شد ادارات برق ،‌ آب و مخابرات نسبت به پشتیبانی در خصوص عدم قطعی اشتراک در روزهای برگزاری کنکور اقدام نمایند.

همچنین نیروی انتظامی نسبت به تامین امنیت محل برگزاری کنکور و ایجاد طرح ترافیکی، شبکه بهداشت نسبت به حضور یه دستگاه آمبولانس و نیروهای اورژانس و شهرداری نسبت به بهداشت محیط و حضور دستگاه ماشین آتش نشانی در محل برنامه ریزی و اقدام نماید.

سیلسپور در پایان از زحمات علیرضا رضایی معاونت پشتیبانی و سعید تاجیک کارشناس مسئول پشتیبانی در این نشست تجلیل کرد و افزود: انجام وظایف متنوع از جمله، هماهنگی با سایر ادارات، چیدمان صندلی ها، آماده سازی فضا، آماده کردن و سرویس کولرها، پذیرایی از مجریان، ناظران و شرکت کنندگان در کنکور، تهیه آب معدنی و وسایل پذیرایی، تهیه نصب راهنما جهت یافتن محل برگزاری کنکور بر عهده این دو مسئول بوده است که ان شاالله با برگزاری خوب و بدون مشکل کنکور شاهد به بار نشستن زحماتشان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار