اجرای پویش فصل گرم کتاب در بوستان های گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از اجرای پویش فصل‌ گرم کتاب در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش فصل گرم کتاب در بوستان های گیلان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، گفت: پویش«فصل‌گرم کتاب» از نیمه دوم تیرماه در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان گیلان اجرامی‌شود.

اسفندیار ضیائی گفت : شکل گیری و بروز رفتارهای اجتماعی و فرهنگی مناسب در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه، مهارت آموزی در سایه اشتراک گذاری تجربه های مهارتی و رفتاری، از اهداف اجرای این پویش است.

ضیائی، غنی سازی اوقاف فراغت در فصل تابستان آینده سازان، معرفی خدمات کانون به مخاطبان و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب برای کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد و ادامه داد: انتخاب شعار«آینده‌را باید ساخت» برای این فعالیت فرآیند محور، گویای نگاه ویژه کانون به تربیت نسلی توان‌مند و آینده‌ساز است .

وی با بیان اینکه طرح پویش فصل گرم کتاب در تمام شهرستان‌های استان گیلان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در اجرای پویش فصل گرم کتاب در رشت، تماشاخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به عنوان پایگاه ثابت روزهای دوشنبه و پنج بوستان رشت به عنوان پایگاه‌های متغییر روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای مخاطبان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار