آبفای کاشان، رتبه برتر همایش رویداد ملی سازگاری با کم آبی

کاشان ( پانا) - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از معرفی این سازمان به عنوان رتبه برتر اولین همایش تخصصی رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی و کسب لوح تقدیر این همایش خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آبفای کاشان، رتبه برتر  همایش رویداد ملی سازگاری با کم آبی

محمد رضا اسدی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این شرکت با ارسال بیش از 30 مقاله و تجربه در زمینه سازگاری با کم‌آبی در دشت کاشان موفق به کسب این مقام شد.

وی تصریح کرد: دشت کاشان از سال 58 به‌عنوان نخستین دشت بحرانی ممنوعه در کشور اعلام‌شده است و شهروندان باید باور کنند که هرگز از مدیریت مصرف آب بی نیاز نیستیم و برای بقای این منطقه، در همه روزهای سال باید به طور آگاهانه و مسوولانه مصرف آب را مدیریت کنیم.
وی تاکید کرد: استفاده از وسایل کاهنده مصرف آب، تغییر زمان آبیاری فضای سبز و دشتهای کشاورزی در اول صبح مهمترین راهکار کاهش مصرف آب است و با کاهش یک دقیقه زمان استحمام برای هر نفر 13 لیتر در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود .
وی افزود: همایش تخصصی رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی در سه حوزه فضای سبز و آب و فاضلاب شهری و روستایی، صنعت، معدن و انرژی و کشاورزی با ارایه تجربیات و طرح‌های اجرا شده در زمینه های مدیریت مصرف، کاهش تلفات آب، بازچرخانی آب و کاهش آلودگی آب برگزار شد.
وی تصریح کرد: طرح پایش اجزای مصرف مشترکین شهر کاشان،DEMAPLAN، که توسط شرکت آب و فاضلاب کاشان و با همکاری شرکتInter3 آلمان اجرا شده است به عنوان یکی از تجربه های برتر در نشست تخصصی سازگاری با کم‌آبی ارائه شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: شناسایی طرح‌های موفق انجام شده در حوزه کاهش مصرف، تلفات و آلودگی آب،شناسایی ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های صنعت، معدن، انرژی، فضای سبز کشاورزی، توسعه گفت‌وگوهای اجتماعی فراگیر درباره موضوع سازگاری با کم‌آبی از جمله اهداف این رویداد تخصصی بود.
اسدی افزود: این رویداد با همکاری وزارتخانه‌های نیرو، جهاد کشاورزی، صمت و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد طرح‌های برتر شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌های دانش بنیان و مجموعه‌های غیردولتی و دولتی در زمینه صرفه‌جویی مصرف آب، کاهش تلفات آب، بازچرخانی آب و یا کاهش آلودگی آب معرفی شد.
به گزارش پانا، اولین نشست تخصصی رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی از سوم تا پنجم تیرماه همزمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی وزارت نیرو برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار