یوسف بهارلو: بیش از 550 هزار دانش آموز در سامانه کتب درسی شهرستان‌های استان تهران ثبت نام شده‌اند

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ثبت بیش از 550 هزار دانش آموز در سامانه کتب درسی تا کنون در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو:  بیش از 550 هزار دانش آموز در سامانه کتب درسی شهرستان‌های استان تهران ثبت نام شده‌اند

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با روسای مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران گفت: 550 هزار دانش آموز در سامانه کتب درسی در مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران تا کنون ثبت نام کرد ه اند که بیشترین آمار ثبت نام مربوط به مقطع ابتدایی است .

اوبا اشاره به اینکه مناطق دماوند ، جوادآباد، فیروزکوه و فشافویه در ثبت کتب درسی در جایگاه بالاتری نسبت به دیگر مناطق برخوردارند تاکید کرد: بقیه مناطق نیز باید با یک سرعت عمل بیشتر نسبت به ثبت دانش آموزان در این سامانه اقدام نمایند.

بهارلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در خواست خروج 5 هزار نیروی انسانی از این استان ، اظهار داشت: افزایش جمعیت دانش آموزی در شهرستان های استان تهران و موعد بازنشستگی بیش از 1 هزار و 800 نفر از همکاران در سال جاری سبب می گردد تا در بخش نیروی انسانی با یک مدیریت حساب شده و کاملا منطقی وارد عمل شویم .

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه معاونین مالی مناطق باید توجه داشته باشند که خرید ها کاملا از طریق سامانه و نظام مند در منطقه باید صورت گیرد ، خاطرنشان کرد: توزیع تجهیزات آموزشی در مناطق آغاز شده است و در دو مرحله تا قبل از آغاز سال تحصیلی در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار