ارتقای فرهنگ شهروندی اولویت نخست مدیریت شهری قم است

قم (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در زمینه فرهنگ شهروندی نیازمند برنامه ریزی جدی تری هستیم، گفت: ارتقای فرهنگ شهروندی اولویت نخست مجموعه مدیریت شهری قم در سال جاری است.

کد مطلب: ۹۲۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای فرهنگ شهروندی اولویت نخست مدیریت شهری قم است

عبدالله جلالی در یکصد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه تفاهم و تعامل میان مسئولان گره گشای مشکلات مردم است، افزود: شورای اسلامی شهر قم، دوری از حاشیه، تعامل و همگرایی و کار شبانه روزی را برای خدمت به مردم را در صدر اولویت‌های خود قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به لایحه تعرفه نصب و بهای خدمات تابلوهای راهنمای مسیرها، گفت: تابلوی راهنمای مسیرها با تابلوها زیباسازی تعارض دارد که باید در این زمینه بازنگری شود.

جلالی با بیان اینکه ۲۳۴ متر تابلو راهنمای مسیر در قم نصب است، گفت: تابلوهای راهنمای مسیر بر اساس آئین نامه علائم عمودی وزارت کشور و بر اساس دستورالعمل مشخص طراحی و نصب می‌شوند.

وی ادامه داد: در لایحه شهرداری، ساخت و اجرا تابلوهای مسیر توسط شهرداری انجام و هزینه آن توسط صاحبان تابلو پرداخت می‌شود که ضرورتی ندارد تا ساخت این تابلوها توسط شهرداری انجام گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار