رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:

کسب رتبه دوم چهاردهمین دوره کشوری جشنواره تدریس برتر درس تربیت بدنی دوره متوسطه

بوشهر(پانا)_رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تیم جشنواره الگوی برتر تدریس درس تربیت بدنی استان بوشهر مقام دوم چهاردهمین دوره کشوری جشنواره تدریس برتر درس تربیت بدنی دوره متوسطه را کسب کرد.

کد مطلب: ۹۲۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم چهاردهمین دوره کشوری جشنواره تدریس برتر درس تربیت بدنی  دوره متوسطه

منوچهر هوشیار با اشاره به اینکه تیم جشنواره الگوی برتر تدریس درس تربیت بدنی استان با آمادگی کامل به این دوره از مسابقات اعزام شد، اظهار داشت: دوره های تخصصی، تئوری و عملی با مشارکت گروههای آموزشی درس تربیت بدنی استان و نظارت دقیق اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی به منظور آماده سازی این تیم اجرا شده بود تا استان در این دوره از مسابقات با آمادگی کامل حاضر شده باشد.

وی با اعلام اینکه تیم جشنواره الگوی برتر تدریس درس تربیت بدنی استان رتبه دوم چهاردهمین دوره کشوری جشنواره تدریس برتر درس تربت بدنی را کسب کرد گفت: موفقیت های استان در رشته های ورزشی نوید بخش حرکت رو به رشد معلمان و کارشناسان درس تربیت بدنی است.

دکتر هوشیار رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به حضور جمال عبداللهی به عنوان داور هم استانی در این دوره از مسابقات افزود: محمد اوجی، زهره غریبی و راضیه مهاجرانی تیم جشنواره الگوی برتر تدریس درس تربیت بدنی استان بوشهر را تشکیل می دادند، که محمد اوجی وظیفه اجرای طرح به عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار