مدیرآموزش و پرورش شهرستان خوسف :ثبت نام بیش از ۲۰۰ قرآن آموز در رشته های مختلف قرآنی

خوسف (پانا) ـ مدیرآموزش و پرورش شهرستان خوسف از ثبت نام بیش از ۲۰۰ قرآن آموز در دو گروه دختر و پسر در رشته های مختلف قرآنی این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۵۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش شهرستان خوسف :ثبت نام بیش از ۲۰۰ قرآن آموز در رشته های مختلف قرآنی

حجت الاسلام والمسلمین حامدمقری امام جمعه موقت خوسف در این مراسم با اشاره به اهمیت فراگیری قرآن و تربیت قرآنی گفت: با وجود دستگاههای مختلف فرهنگی ، آموزش و پرورش ، حوزه ، موسسات قرآنی ، دارالقرآن و روحانیان هنوز برای قرآن کم کار شده و به عنوان نمونه در شهرستان قاری خوب و مطرح نداریم و نیاز به مربی متخصص می باشد.


حجت الاسلام والمسلمین حامدمقری در توصیه والدین به فراگیری قرآن و کمک به فرزندانشان افزود: والدین باید خودشان قرآنی شوند تا بتوانند بچه ها را قرآنی بار بیاورند و با شرکت در کلاس ها و دوره های قرآنی نسبت به یادگیری قرآن تلاش تا بتوانند به بچه ها کمک کنند .

محمد دانایی مدیر آموزش و پرورش خوسف در جمع مسئولان ، مربیان ، اولیاء و قرآن آموزان دارالقرآن کریم هدایت شهرستان گفت: با وجود کمبود اعتبارات ، جاذبه های کاذب ، نبود مربی متخصص و ... با استفاده از امکانات و ظرفیت موجود شهرستان ، مربیان و روحانیان بیش از ۲۰۰ قرآن آموز در دو گروه دختر و پسر در رشته های مختلف قرآنی ثبت نام کرده و در کلاس های مرکز دارالقرآن ، محله جومیان و روستاهای سیوجان ، تقاب و معدن قلعه زری شرکت می کنند که همراهی اولیاء در این زمینه ضروری است.


آسمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوسف هم در مورد برنامه کانون های فرهنگی تربیتی خوسف گفت: حدود ۲۳۰ دانش آموز دختر و پسر در کلاس های فرهنگی هنری ، ورزشی و تقویتی در تابستان ۹۸ در دو پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید هاشمی نژاد شرکت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار