هلال احمر ۲ هزار میلیارد ریال کمک مردمی را به سیل زدگان رساند

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمرکشور گفت: مردم تاکنون ۲ هزار میلیارد ریال از طریق هلال احمر به سیل زدگان کمک کرده اند.

کد مطلب: ۹۲۵۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هلال احمر ۲ هزار میلیارد ریال کمک مردمی را به سیل زدگان رساند

حجت الاسلام عبدالحسین معزی در آئین معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به نقش پراهمیت این نهاد خدمت رسان در حوادث طبیعی و غیرطبیعی افزود: جمعیت هلال احمر با درنظر گرفتن اصل کمک به تسکین آلام مصیبت زدگان با در اختیار داشتن سرمایه عظیم مردمی همواره در شرایط سخت و بحرانی به عنوان نخستین مجموعه خدمت رسان در کنار مردم و مصیبت دیدگان بوده است .
اواظهار داشت: اعضای این مجموعه عام المنفعه بر اساس روحیه داوطلبی بدون منت و چشمداشت و با حفظ کرامت انسانی در خدمت همنوعان بوده‌اند .

معزی با اشاره به افزایش اعتماد مردم به هلال احمر گفت: امسال در ماه مبارک رمضان مردم هر روز ۱۰ میلیارد ریال برای کمک به هموطنان سیل زده در اختیار این نهاد قرار دادند .

او خواستار توجه همگان بویژه مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان‌ها به بیانه گام دوم انقلاب اسلامی اعلامی از سوی مقام معظم رهبری شد .

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر حفاظت و تقویت ارزش‌های دینی و انسانی و نظارت بر امور و تلاش در جهت رعایت موازین شرعی را از جمله وظایف دفاتر نمایندگی ولی فقیه برشمرد و افزود: این نهاد نباید از مسیر اصلی خود که همان خدمت به بشریت است، خارج شود .

معزی همچنین با اشاره به عضویت بیش از یک میلیون نفر از جوانان کشور در کانون‌های مختلف در این نهاد گفت: باید از این ظرفیت عظیم، پر انرژی، شجاع و دارای انگیزه به نحو شایسته در خدمت به مردم استفاده کرد .

در این آئین از زحمات حجت الاسلام عبدالحمید واعظی تقدیر و حجت الاسلام سیدعلی فاطمی نیا به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل معرفی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار