ساز جدایی بیرانوند از پرسپولیس کوک‌تر شد

تهران (پانا)- علیرضا بیرانوند با غیبت در تست پزشکی پرسپولیس یک بار دیگر به صورت غیر مستقیم خواستار جدایی از این تیم شد.

کد مطلب: ۹۲۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ساز جدایی بیرانوند از پرسپولیس کوک‌تر شد

در حالی که از روز گذشته به صورت رسمی گابریل کالدرون هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته است، امروز بازیکنان این تیم راهی ایفمارک شدند تا تست‌های پزشکی و سلامت فیفا را برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا انجام دهند.

پرسپولیسی‌ها در حالی زیر نظر کریم باقری به ایفمارک رفتند که علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی ایران از حضور در ایفمارک امتناع کرد تا این احتمال قوی‌تر مطرح شود که موضع او درباره جدایی محکم است و قصد دارد فوتبالش را خارج از ایران ادامه دهد. این در حالی است که کالدرون اصرار دارد که بیرانوند در پرسپولیس بماند و مدیران پرسپولیس هم به بیرانوند اعلام کرده بودند که از دوشنبه باید در تمرینات حاضر شود اما با احتساب امروز، او برای دومین روز در تمرینات غیبت داشته که می‌تواند با جریمه از سوی باشگاه روبرو شود.

علیرضا بیرانوند از زمانی که به پرسپولیس آمده در تمام مقاطع نقل و انتقالات خواستار جدایی از این تیم شده و پس از مدتی کلنجار رفتن به تمرین برگشته است. امسال هم گفته می‌شود او از چند تیم پیشنهاد داشته که در بین آنها تاکنون تنها نام المپیاکوس یونان و ویسل کوبه ژاپن لو رفته است.

البته برخی خبرها حاکی از این است که بیرانوند امروز به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت تا پس از جلسه با مدیران این باشگاه تکلیف نهایی‌اش را روشن کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار