11 پایگاه انتخاب رشته کنکور در استان اردبیل راه اندازی می شود

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از راه اندازی 11 پایگاه انتخاب رشته کنکور در سال 98 در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
11 پایگاه انتخاب رشته کنکور در استان اردبیل راه اندازی می شود

سید غلامحسن خلیلی موسوی در گفت و گو با خبرنگارپانا در اردبیل اظهار داشت : ارائه خدمات مناسب و مطلوب به دانش آموزان و ایجاد رضایت مندی در خانواده ها و وحدت رویه در پایگاه ها، توجیه مشاوران و عوامل اجرایی پایگاه ها در ارائه مطلوب خدمات انتخاب رشته به دانش آموزان مورد تاکید قرار گرفته و تمهیدات لازم در این راستا در نظر گرفته شده است .

او با بیان اینکه خدمات مشاوره ای کامل به داوطلبان با به کارگیری مشاوران دوره دیده و مجرب انجام خواهد گرفت ، تصریح کرد:ارائه خدمات انتخاب رشته حضوری در مناطق فاقد پایگاه به صورت جوار انجام می گیرد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بیان کرد : 11 پایگاه انتخاب رشته کنکور در نواحی و مناطق استان از جمله نواحی 1 و2 اردبیل، مشکین شهر، پارس آباد، گرمی، خلخال، بیله سوار، نمین و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی استان آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت حضوری و مجازی به داوطلبان کنکور سراسری و آزاد بعد از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش می باشند.

خلیلی موسوی با بیان اینکه مراکز و پایگاه های مشخص شده ،مورد تایید و نظارت آموزش و پرورش استان می باشد ،ابراز داشت : با توجه به اهمیت موضوع انتخاب رشته و حضور مشاوران مجرب و دوره دیده در این پایگاه ها،از والدین و متقاضیان انتخاب رشته انتظار می رود به پایگاه های مشخص شده در سطح استان مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار