فرمانده سپاه فجر فارس:

پاسخ نیروهای مسلح به هرگونه تهدید قاطع و کوبنده است

شیراز(پانا)-فرمانده سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تهدید، پاسخی قاطع و کوبنده خواهد بود.

کد مطلب: ۹۲۵۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ نیروهای مسلح به هرگونه تهدید قاطع و کوبنده است

به گزارش ایسنا سید هاشم غیاثی در دیدار با پیشکسوتان نیروهای مسلح در استان فارس، گفت: نیروهای مسلح ایران از نظر ساخت تجهیزات و سلاح های دفاعی و بهره گیری از فناوری روز به خودکفایی رسیده و نیروهای نخبه و جوان در زمینه علم و فناوری دفاعی به پیشرفت ‌ های چشمگیری دست یافته ‌ اند .

غیاثی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند، گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و گروه‌های تروریستی در منطقه بصورت لحظه به لحظه رصد می‌شود و پاسخ نیروهای مسلح به هرگونه تهدید یک پاسخ قاطع و کوبنده خواهد بود .

او با بیان اینکه تجربه‌های پیشکسوتان بخصوص در دوران دفاع مقدس، الگو و شاخص حرکت برای نیروهای جوان است، گفت: نیروی انسانی مومن، ولایتمدار و انقلابی یکی از شاخصه‌های برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیروهای نظامی در جهان است .

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر لزوم استفاده مدیران جوان از دانش و تجربه پیشکسوتان در تدوین برنامه‌ها و طراحی راهبردها، گفت: روحیه جهادی، اتکای به توان داخلی و تفکر و اقدام انقلابی از جمله عوامل اصلی موفقیت نیروهای مسلح کشور در انجام ماموریت ‌هاست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار