معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان خبر داد:

امتحانات دانشجویان دانشگاه پیام نور در نزدیک ترین محل زندگی شان برگزار می شود

هرمزگان (پانا) - معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت: علاقمندان به تحصیل در هر یک از شهرستانهای هرمزگان بعد از پذیرش، می توانند به دلخواه خود در نزدیکترین محل زندگی خود محل آزمون را انتخاب و امتحانات پایان ترم خود را در آنجا سپری کنند.

کد مطلب: ۹۲۵۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات دانشجویان دانشگاه پیام نور در نزدیک ترین محل زندگی شان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری پانا از هرمزگان ، خانم دکتر فاطمه عامری سیاهویی معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیان اینکه، این روش در حال حاضر نیز امکان پذیر است افزود: تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی به صورت حضوری، نیمه حضوری و ترکیبی است .

خانم دکتر عامری سیاهویی از پذیرش و ثبت نام بدون آزمون در تمام گروهها آزمایشی در این واحد دانشگاهی در هرمزگان خبر داد و گفت: متقاضیان از همین امروز می توانند با مراجعه به مراکز و واحدهای سراسر استان یا به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

وی اظهار داشت: ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور شروع شده و تا دهه ی اول شهریورماه 98 نیز فرصت باقی است ولی علاقمندان به تحصیل قبل از اینکه ظرفیت تکمیل شود اقدام به ثبت نام نمایند .

معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با اشاره به اینکه در دورترین نقطه کشور واحد آموزش عالی داریم افزود: دانشگاه پیام نور تنها واحد آموزش عالی در جزیره استراتژیک ابوموسی است که دارای خوابگاه رایگان و تردد هوایی و دریایی به این جزیره به صورت رایگان است که علاقمندان به تحصیل نیز می توانند در این واحد آموزشی بدون آزمون ثبت نام نمایند .

خانم دکتر عامری در ادامه عنوان کرد: علاقمندان به تحصیل همچنین می توانند همزمان در دو رشته تحصیلی ادامه تحصیل دهند .

وی اظهار داشت: شهریه دانشگاه پیام نور پایین ترین شهریه ی دانشگاهی بین سایر دانشگاههاست و علیرغم این باز هم تسهیلات بانکی با کارمزد کمتر از 2 درصد برای تمام مقطع تحصیلی برای دانشجویان با بانک انصار منعقد کرده ایم که دانشجویان با آسودگی خاطر بتوانند به ادامه تحصیل خود بپردازند .

معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور علاوه بر برگزاری کلاسهای سنتی، دروس الکترونیکی نیز برگزار می کند که دانشجو در منزل می تواند با گوشی همراه یا لپ تاپ خود در کلاس درس مشارکت نماید .

دکتر عامری در پایان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کتاب محور است، اظهار داشت: دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در بهترین دانشگاههای کشور در مقاطع تحصیلی بالاتر پذیرفته شده اند و اکثریت مسئولین و متخصصین جامعه فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستند و دانشگاه پیام نور بحمد الله توانسته است خدمات شایان و درخوری برای افراد جامعه انجام دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار