سخنگوی قوه قضاییه به پانا پاسخ داد

چرا شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های فساد مربوط به شهرداری نداریم

برای رسیدگی به پرونده مقام‌های شهرداری دادگاه ویژه کارکنان دولت را داریم و به این موضوعات تخصصی رسیدگی می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی قوه قضاییه می گوید بسیاری از پرونده‌ها مانند موارد مربوط به شهرداری تهران در دادسرای کارکنان دولت رسیدگی می‌‌شود.

کد مطلب: ۹۲۵۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
چرا شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های فساد مربوط به شهرداری نداریم

غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال پانا مبنی بر اینکه با توجه به فسادهای متعددی که در شهرداری تهران از گذشته وجود داشته است و برخی شهرداران از قوه قضاییه درخواست ایجاد شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های فساد در شهرداری کرده‌اند چرا قوه قضاییه تاکنون از این پیشنهاد استقبال نکرده است، اظهار کرد: در تهران به طور ویژه یک ناحیه دادسرا درباره مسایل مربوط به شهرداری تهران داشتیم که سال گذشته به انفال عمومی تغییر یافت. علاوه بر آن بسیاری از پرونده‌ها مانند موارد مربوط به مقام های شهرداری تهران در دادسرای کارکنان دولت به صورت تخصصی رسیدگی می‌‌شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما وظیفه خود را انجام دادیم و افرادی که از هرگونه فساد اطلاع دارند به موجب قانون وظیفه دارند به دادستان اطلاع‌رسانی کنند. رسیدگی مربوط به هر گونه شخص و دستگاه دولتی و مامور به خدمات عمومی هم مانند دستگاه دولتی می‌دانیم و هر کسی اطلاعی دارد باید اطلاع دهد و تا الان پرونده‌‌های متعددی رسیدگی شده است و اگر پرونده جدیدی باشد برابر قوانین با آن برخورد می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار