140 ویژه برنامه دهه کرامت در شهرری برگزار می شود

شهرری (پانا) - مسول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری گفت :۱۴۰ برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت آغاز دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب در سطح مساجد، بقاع متبرکه و سراهای محله شهرستان ری برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۵۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
140  ویژه برنامه دهه کرامت در شهرری برگزار می شود

حجت الاسلام عبدالحسین با بیان این مطلب ادامه داد: تجمع یک هزار نفری بانوان شهرستان ری به مناسبت روز دختر و با موضوع حجاب پوشش برتر در آستان بی بی زبیده (س)، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع شخصیت امام رضا (ع) در میان جوانان و نوجوانان و برپایی نمایشگاه فرهنگی و مذهبی با موضوع دهه کرامت در شهرستان ری از جمله این برنامه ها می باشد.

او با بیان اینکه آغاز دهه کرامت امسال از روز پنجشنبه۱۳ تیرماه ، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر آغاز می شود گفت : تقدیر از دختران شهدای مدافع حرم و کارکنان با حجاب دستگاه ها دولتی همزمان با ایام دهه کرامت از دیگر برنامه های این دهه است.

او ادامه داد: برگزاری پویش کتابخوانی شمس الشموس، برگزاری برنامه های مفرح فرهنگی برای کودکان و نوجوانان با موضوع آشنایی با سیره اهل بیت (ع)، برگزاری نشست های معرفتی وعقیدتی برای شناخت ابعاد زندگی امام رضا (ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی در میادین اصلی شهر از برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری درایام دهه کرامت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار