مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خبرداد:

اختصاص 75 درصد تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: 110 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی درسال گذشته به بانوان استان پرداخت شد.

کد مطلب: ۹۲۵۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 75 درصد تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان آذربایجان غربی

رضا نقی زاده افزود: 75 درصد از تسهیلات پرداختی در بخش مشاغل خانگی به مبلغ 110 میلیارد ریال در سال گذشته به بانوان اختصاص یافته است.

نقی زاده بااشاره به اینکه اهمیت مشاغل خرد و بنگاه های کوچک در رونق اقتصادی بسیار مهم است تصریح کرد: در دنیای امروز به جهت جلوگیری از آسیب دیدن اقتصاد از تکانه های بازار و تاثیرحداقلی آن در رونق اقتصادی کارگاه های کوچک یا اشتغال زایی بیشتر، جایگزین کارگاه های بزرگ مقیاس شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه از سال 90 طرح مشاغل خانگی با هدف توسعه مشاغل خرد و اشتغال زایی در سراسر کشور و استان آغاز شد خاطر نشان کرد: از آغاز طرح تاکنون 10 هزار و 534 نفر در استان با مبلغ 439 میلیارد ریال وام و تسهیلات بانکی دریافت کردند که از این تعداد افراد 70 درصد بانوان و 30 درصد آقا هستند.

نقی زاده یاد آور شد: در سال گذشته برای یک هزار و 861 با اشتغال زایی 2هزار و 53 نفر، مبلغ 147 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در خصوص عمده مشکلات موجود بر سر راه مشاغل خرد و بنگاه های کوچک استان گفت: نبود بازاریابی قوی و بالارفتن قیمت مواد اولیه ازجمله مشکلات پیش روی مشاغل خرد هستند که با حمایت دستگاه های مربوطه و دولت می توان بخش از ازاین مشکلات راحل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار