اضافه شدن شش رشته به مجموعه رشته های هنرستان های گله دار

گله دار ( پانا )- کارشناس فنی حرفه ای و کاردانش گله‌دار از اضافه شدن رشته های ایمنی و آتش نشانی HSE ، کشت گیاهان دارویی و زعفرانی ، عکاسی دیجیتال ، تاسیسات حرارت مرکزی ، تربیت بدنی و ابزار دقیق به مجموعه رشته های هنرستان های منطقه گله‌دار خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اضافه شدن شش رشته به مجموعه رشته های هنرستان های گله دار

قاسم پناهی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به آمایش سرزمینی در تمامی هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در گله‌دار گفت: اداره آموزش و پرورش منطقه گله‌دار مصمم است در سال تحصیلی 99-98 رشته‌های مورد نیاز منطقه را ایجاد نماید.

او افزود: تمام تلاش‌ها بر این بود که بتوانیم رشته هایی ایجاد کنیم که هم نیروی انسانی آن وجود داشته باشد و هم نسبت به تجهیز کارگاه بتوان اقدام عملی را انجام داد اما نکته مهم در انتخاب رشته ها، نیاز جامعه امروز و آینده منطقه بود که انتخاب رشته ها را سخت نمود.

او ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر و پس از بحث های کارشناسی به رشته های ایمنی و آتش نشانی HSE ، کشت گیاهان دارویی و زعفرانی ، عکاسی دیجیتال ، تاسیسات حرارت مرکزی ، تربیت بدنی و کنترل و ابزار دقیق رسیده ایم؛ امید است با تائید وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش فارس امکان اجرایی کردن آن فراهم گردد.

پیش از این رشته‌های موجود در هنرستان‌های دخترانه و پسرانه شهر گله‌دار، رشته های تولید و توسعه دهنده پایگاه اینترنتی، معماری داخلی، گرافیک رایانه‌ای، خیاطی، تاسیسات حرارتی و برودتی، اتوماسیون صنعتی، برق صنعتی، حسابداری و مالی، نقشه کشی ساختمان، تاسیسات بهداشتی و ساختمانی بوده‌است.

خبرنگار: عدنان عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار