سرمربی جدید سردار بوکان انتخاب شد

ارومیه (پانا)- رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان از انتخاب محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال به عنوان سرمربی تیم فوتبال سردار خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۵۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی جدید سردار بوکان انتخاب شد

انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان از انتخاب محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور و سرمربی سابق کارون اروند خرمشهر و استقلال خوزستان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سردار بوکان خبرداد.

گفته می‌شود علوی در چند روز آینده برای عقد قرارداد و معرفی رسمی به هواداران سردار، به بوکان سفر می‌کند و نیز در نشستی خبری با اصحاب رسانه به بیان برنامه‌های آتی خود در سردار می‌پردازد.

محمد علوی که در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ ۵۶ بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده است و سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، پرسپولیس، پاس همدان، ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز را نیز دارد، در فصل قبل در بازی‌های پایان لیگ برتر به عنوان سرمربی استقلال خوزستان انتخاب شد و همچنین با تیم کارون خرمشهر از لیگ دو به لیگ یک فوتبال کشور صعود کرد.

پیش از علوی، داریوش هرمزی هدایت سرخ پوشان بوکانی را بر عهده داشت، هرمزی پس از پایان فصل قبل لیگ دسته دوم فوتبال کشور و با شروع بلاتکلیفی سردار، به مانند تعدادی از بازیکنان، از این تیم جدا شد.

تیم فوتبال سردار بوکان در فصل آینده پنجمین فصل حضور خود را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تجربه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار