فرمانداراسلامشهر: برخی از مسائل در فضای مجازی بدون در نظر گرفتن تقوا به افراد نسبت داده می‌شود

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت : در زمینه حفظ امنیت روانی شهروندان و عدم به حاشیه کشی مدیران و حفظ حرمت مسئولین و مردم تصمیم جدی داریم.

کد مطلب: ۹۲۵۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر: برخی از مسائل در فضای مجازی بدون در نظر گرفتن تقوا به  افراد نسبت داده می‌شود

مسعود مرسلپور در همایش آموزشی تبیین قوانین و مقررات فعالیت در شبکه‌های اجتماعی که در فرمانداری اسلامشهربرگزار شد، اظهار داشت: در روایات اسلامی تاکید شده، که حرمت انسان‌ها باید حفظ شود، ولیکن متأسفانه گاهی اوقات فضای مجازی رابه صورتی آلوده می‌کنیم که موجبات سلب آرامش مردم میشود.

او در ادامه با بیان اینکه برخی از مسائل در فضای مجازی بدون در نظر گرفتن تقوا به برخی از افراد نسبت داده می‌شود،افزود: ما هر چه جلوتر می‌رویم علاوه بر بحث انتخابات که دارای فضای خاصی است در مدیریت شهر و آرامش مردم با توجه به وضعیت فعلی شهرستان در برخی کانال‌ها به جمع بندی رسیدیم که در جلسه ای با ادمین های کانالها در فضای مجازی این نکات را بیان کنیم.

او تصریح کرد: در زمینه حفظ امنیت روانی شهروندان و عدم به حاشیه کشی مدیران و حفظ حرمت مسئولین و مردم تصمیم جدی داریم.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: اگر بدانیم اتفاقی به فضای شهرستان کمک می‌کند و مدیری از قانون تخلف داشته باشد و این تخلف محرز باشد افشاگری این مورد پس از طی مراحل قانونی ایراد ندارد.

مرسلپوربا اشاره به اینکه گاهی اوقات برخی افراد و ادمین ها خوراک دروغ به مسئولین می‌دهند، خاطر نشان کرد: باید فکر اساسی در این زمینه صورت بگیرد لذا باید چارچوبی برای کانال‌های مجازی اسلامشهر تبیین شود و هرکس از این چارچوب تخطی کند کانال توسط نیروی انتظامی و پلیس فتا مسدود و ادمین به دادستانی معرفی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار